Sport1 Banner

אין נציגים מריאל ורק מסי מברצלונה: נבחרת העונה בליגת האלופות

באיירן מינכן אלופת אירופה, מנואל נוייר | Michael Regan - UEFA / Contributor

לאלופת ספרד אין אף שחקן ברשימת 23 המצטיינים של אופ"א העונה במפעל היוקרתי, רק "הפרעוש" נבחר מקטלוניה. וכמה נציגים יש לאלופה באיירן מינכן ולפיינליסטית פריז סן ז'רמן?

(גודל טקסט)

רק בתחילת השבוע, ביום ראשון, ניצחה באיירן מינכן 0:1 את פריז סן ז'רמן בגמר ליגת האלופות בליסבון והוכתרה לאלופת אירופה בפעם השישית בתולדותיה, אבל עונת 2020/21 כבר בפתח. לפני שזה יקרה, אופ"א פרסמה הערב (שישי) את נבחרת מצטייני העונה – למעשה סגל שמונה 23 שחקנים.

לברצלונה, באופן לא מפתיע, יש רק נציג אחד בהרכב – כמובן שזהו ליאו מסי, מי שבימים אלו מנסה להתיר את חוזהו בקטלוניה, ככל הנראה כדי לעבור למנצ'סטר סיטי. לגבי הקבוצה של פפ גווארדיולה, ששוב מעד במאני טיים כשהודח על ידי ליון פעם שלישית ברציפות ברבע הגמר, אותה מייצגים ראחים סטרלינג וקווין דה בריינה שגם נבחר לשחקן העונה בפרמיירליג. לריאל מדריד בשמינית הגמר, שהודחה על ידי הסיטיזנס, אין נציגות כלל.

רוברט לבנדובסקי, מלך שערי המפעל ומי שכבש 55 שערים העונה בכל המסגרות בדרך לתואר אלוף אירופה, נמנה כמובן על ששת החלוצים בסגל וכמוהו גם ניימאר מפריז סן ז'רמן חברו לחוד באלופת צרפת ופיינליסטית המפעל, קיליאן אמבפה. את רשימת שחקני החוד משלים סרג' גנאברי, גם הוא אלוף אירופה טרי.

לבאיירן מינכן, כמובן, נציגות מכובדת גם בקישור עם תומאס מולר, טיאגו אלקנטרה ולאון גורצקה, בהגנה ג'ושוע קימיך, אלפונסו דייויס ודויד אלאבה וכמובן שמנואל נוייר בין שלושת השערים שבסגל שפרסמה אופ"א.

שחקני באיירן מינכן חוגגים | LLUIS GENE/POOL/AFP via Getty Images

הסגל המלא

שוערים: מנואל נוייר (באיירן מינכן), יאן אובלק (אתלטיקו מדריד), אנתוני לופס (ליון)

הגנה: אלפונסו דייויס (באיירן מינכן), דויד אלאבה (באיירן מינכן), ג'ושוע קימיך (באיירן מינכן), וירג'יל ואן דייק (ליברפול), דאיו אופאמקאנו (לייפציג), אנחליניו (לייפציג)

קישור: טיאגו (באיירן מינכן), קווין דה בריינה (מנצ'סטר סיטי), חוסם אאואר (ליון), לאון גורצקה (באיירן מינכן), מרסל סביצר (לייפציג), מרקיניוס (פריז סן ז'רמן), אלחנדרו גומס (אטאלנטה), תומאס מולר (באיירן מינכן)

התקפה: ניימאר (פריז סן ז'רמן), קיליאן אמבפה (פריז סן ז'רמן), ליאו מסי (ברצלונה), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן), סרג' גנאברי (באיירן מינכן), ראחים סטרלינג (מנצ'סטר סיטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי