מאמן דינמו ברסט מרוצה מההגרלה שסידרה לו את מכבי: "מרגישים בנוח"

סרגיי קובלצ'וק | דינמו ברסט

אחרי שנודע כי קבוצתו תתארח בבלומפילד בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, סרגיי קובלצ'וק הגיב: "חבל שהמשחק לא ייערך בבלארוס. מכבי זכתה ב-23 אליפויות, זה נתון שמדבר בפני עצמו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנקבע כי מכבי תל אביב תארח את דינמו ברסט ב-15 או ב-16 בספטמבר באצטדיון בלומפילד במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, נראה שהיריבה הבלארוסית די מרוצה מההגרלה שסידרה לה אפשרות להעפיל לשלב בתים אירופי לראשונה מאז נוסד המועדון אי שם בשנת 1960.

"אנו מודעים לכך שאין יריבות חלשות בסיבוב המוקדמות השלישי, אבל מרגישים בנוח עם ההגרלה שקיבלנו, רק חבל שהמשחק לא ייערך בבלארוס", כך הצהיר היום (שני) מאמן דינמו ברסט סרגיי קובלצ'וק בן ה-46, שהצטרף למועדון ב-1996 בתור שחקן ולא עזב אותו מאז (שימש בין היתר כמאמן קבוצת המילואים, כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת וכמנהל ספורטיבי).

על מכבי תל אביב אמר קובלצ'וק: "זה מועדון שזכה באליפות ישראל 23 פעמים, נתון שמדבר בפני עצמו. בשלב זה אנחנו אוספים עליהם פרטים. אני יודע שליגת העל כבר החלה ושהם שיחקו פעמיים במוקדמות ליגת האלופות, כך שכבר יש ברשותנו קצת מידע ורקע. נגיע מלאי מוטיבציה בידיעה שניצחון יבטיח לנו כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית. מדובר במשחק מכריע ואנחנו מתכוונים להתכונן אליו במלוא הרצינות".

מחר (שלישי, 13:00) תיערך גם הגרלת פלייאוף ליגת האלופות, בה מכבי תל אביב לא תהיה מדורגת, אולם אם תעפיל אליו היא למעשה תבטיח שלב בתים אירופי. בניגוד לשלושת הסיבובים הראשונים, סיבוב הפלייאוף בליגת האלופות ייערך בשיטת בית-חוץ. לעומת זאת, פלייאוף הליגה האירופית יוכרע במשחק אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי