זלצבורג: "בחמישי תתקבל החלטה לגבי המשחק בת"א". קנדיל חגג

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

סיבה לדאגה? באוסטריה טענו: המשחק ייערך ביוון או בקפריסין בגלל הסגר בישראל. הקבוצה השיבה לאוהד בטוויטר. המגן: "יש מענק". ארז כלפון בירך את הצהובים: "הבאתם כבוד לכדורגל הישראלי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הבטיחה לעצמה חורף חם. אלופת ישראל גברה הערב (רביעי) 0:1 בבלומפילד על דינמו ברסט והעפילה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, שם היא תפגוש את רד בול זלצבורג. במקרה של הפסד לאוסטרים, הצהובים ישחקו בשלב הבתים של הליגה האירופית ובעקבות כך הם הבטיחו לעצמם מענק כספי שמן במיוחד.

בינתיים, לאחר שמכבי תל אביב העפילה, בתקשורת האוסטרית הפתיעו וטענו כי בעקבות הסגר בישראל, אין אפשרות לקיים את ההתמודדות בתל אביב ולכן המשחק ייערך ביוון או בקפריסין. בהמשך, זלצבורג עצמה ענתה בטוויטר לאוהד ששאל היכן ייערך המשחק: "ההחלטה תתקבל מחר בבוקר", נכתב מהעמוד הרשמי של המועדון.

צפו במכבי מנצחת את ברסט

והיו גם ברכות על ההישג הצהוב. ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות, הוציא הודעה: "אני מבקש לברך את מכבי תל אביב על העפלתה לשלב הפליאוף של ליגת האלופות. ההעפלה הביאה כבוד רב לאוהדי הקבוצה ולכדורגל הישראלי, ערב השנה החדשה. עכשיו עוד מאמץ קטן לחורף אירופאי חם. בהצלחה בהמשך המשחקים".

גם ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי