זלצבורג נחתה בארץ, מארש: "העדפתי לא לשחק פה, אבל הנושא נסגר"

ג'סי מארש
ג'סי מארש | BARBARA GINDL/APA/AFP via Getty Images

אחרי ש-14 שחקנים ואנשי צוות במכבי תל אביב נמצאו חיוביים לקורונה, האוסטרים הגיעו לישראל. המאמן אמר במסע"ת: "המטרה שלנו היא להעפיל לליגת האלופות, אנחנו לא נאיביים ויודעים שצריך להילחם"

(גודל טקסט)

רד בול זלצבורג נחתה היום (שני) בישראל לקראת המשחק הראשון מבין שניים מול מכבי תל אביב בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בשלב זה, למרות ששבעה שחקנים ושבעה אנשי צוות של אלופת ישראל נמצאו חיוביים לקורונה, ההתמודדות בבלומפילד אמורה להיערך כמתוכנן.

בשעות הערב ערכו האוסטרים מסיבת עיתונאים, בה אמר המאמן ג'סי מארש: "המטרה שלנו היא ברורה – להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. אנחנו מבינים את המצב של מכבי תל אביב, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו בלבד. למכבי תל אביב יש קבוצה מצוינת, אבל אנחנו לא נאיביים ויודעים שצריך להילחם. שמענו על הבדיקות שהם עשו הבוקר, וזה חסר משמעות עבורנו. אמרתי שאני מעדיף לא לשחק פה, אבל הנושא נסגר ברגע שפיפ"א אמר לנו לבוא".

הבלם אנדרה רמאליו הוסיף: "מודעים למצבה של היריבה ואנחנו ממוקדים רק במשחק. זו מטרה גדולה להגיע לליגת האלופות וזה הדבר היחיד שמעניין אותנו – לא שום דבר אחר. לפני שהגעתי לכאן זלצבורג פגשה קבוצות ישראליות בשלב הזה, אך זה כבר לא רלוונטי להיום. מה שחשוב הוא רק מה שקורה עכשיו. אנחנו נצטרך לשתות הרבה בחום הזה, אבל אנחנו מוכנים פיזית".

במהלך היום ערכה מכבי תל אביב סבב נוסף של בדיקות, לאחר שמספר שחקנים שנמצאו שליליים התלוננו כי הם אינם מרגישים טוב. אם יהיו נדבקים נוספים במהלך היום או ביום המשחק ולצהובים לא יהיו 13 שחקנים שליליים שיכולים לשחק, אופ"א צפויה לקבל החלטה דרמטית: דחיית המשחק או הענקת ניצחון טכני לאוסטרים.

עוד קודם לכן, המנהל המקצועי של זלצבורג, כריסטוף פרוינד, אמר לתקשורת האוסטרית: "שמענו על מקרי הקורונה במכבי תל אביב אתמול בשעת ערב מאוחרת. אנו נמצאים בקשר רציף עם אופ"א ועם הגורמים האחראיים במכבי. כרגע אנחנו פועלים לפי התכנית המקורית שלנו ונראה מה יקרה בשעות הקרובות. הדבר החשוב ביותר הוא שהבריאות של כולם תובטח. על כל השאר נחליט בצורה ספורטיבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי