דוניס: "לא מאמין איך שופט ברמה הזו שורק כזה פנדל בקלות"

גאורגיוס דוניס, מייקל אוליבר | אודי ציטיאט

לאחר ההפסד 2:1, מאמן מכבי ת"א ביקר את אוליבר, מהבכירים באירופה, על בעיטת העונשין שהעניק לזלצבורג: "מגע כזה - לא פנדל". על התוצאה: "לא מרגיש פספוס, ברמות האלה הפרטים הקטנים חשובים". מארש: "זו רק מחצית"

(גודל טקסט)

אחרי מספר ימים מאוד מטלטלים, בהם הסגל שלה נחלש משמעותית בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בקבוצה, מכבי תל אביב סיפקה הלילה (שלישי) הופעה מעוררת כבוד נגד רד בול זלצבורג האוסטרית, אך יצאה עם המחמאות בלבד והפסידה 2:1 במפגש הראשון מבין שניים בפלייאוף ליגת האלופות. בסיום המשחק, המאמן גאורגיוס דוניס התייחס לתוצאה והביע את אכזבתו מהשריקה לפנדל לזכות היריבה.

"אני שמח מההופעה שלנו ומאיך שנלחמנו", אמר דוניס, "במיוחד לאור הבעיות שהיו לפני המשחק. השחקנים שלי נתנו הכל, הם נאבקו על כל כדור נגד יריבה איכותית כמו זלצבורג. לא מרגיש פספוס, כי בכדורגל הפרטים מאוד חשובים ברמה הזו. התחלנו עם ביטחון גדול במחצית השנייה והחמצנו בהזדמנות הראשונה, אבל אני לא מאמין איך יכול להיות ששופט ברמה הזו ישרוק לפנדל כזה, בכזו קלות. אני מכיר את האנגלי, שיחקתי שם. על מגע כזה לא שורקים פנדל. זו דעתי. זה אפשר להם להירגע ושינה את המשחק. ייצרנו מצבי הבקעה גדולים ואפשר להגיד ששיחקנו טוב נגד יריבה טובה מאוד".

דן ביטון, אייל גולסה | אודי ציטיאט

עוד הוסיף היווני: "רצינו להימנע מהפסד. יש לנו שחקנים מנוסים כמו טל בן חיים ואיתי שכטר, שתרמו לנו בהתקפה. אני מרוצה מכל השחקנים, כולל אלה שעלו מהספסל. נס בגומלין? חייבים להאמין. אין ניסים בכדורגל, צריך להילחם בכל משחק. אני מקווה שנגיע עם אותו הסגל בשבוע הבא, ועם ביטחון לייצג את המועדון בצורה הכי טובה".

"הבנו ביום ראשון שאיבדנו שבעה שחקנים וניסינו לקבל את ההחלטות הכי טובות למשחק", המשיך דוניס. "התאכזבתי לשמוע שגם אדוארדו גררו נדבק, כי הוא היה מתוכנן לפתוח בהרכב עוד לפני יום ראשון. ניתחנו את זלצבורג ועם המהירות והכוח שלו התאכזבתי לגלות שהוא לא ישחק. למדנו אותם היטב ואני חושב שהשחקנים עשו עבודה טובה".

האם המשחק מול מכבי נתניה שמתוכנן ליום שבת יתקיים כסדרו או יידחה בגלל הקורונה: "אין לי דעה וזו לא החלטה שלי".

המאמן המנצח, ג'סי מארש, סיכם: "אני מאוד מרוצה. לנצח היה חשוב מאוד עבורנו, אי אפשר לזלזל בהשפעת החום כאן על השחקנים שלא רגילים לזה. יכולנו להבקיע שער שלישי בסיום ולהשיג מקדמה גדולה יותר, לא פשוט לחזור מפיגור, אבל נלחמנו חזק והיו לנו הרבה רגעים טובים. נחזור לזלצבורג עם ביטחון שאפשר לשלוט יותר במשחק הבא".

ג'סי מארש, גאורגיוס דוניס | אודי ציטיאט

האם הופתע מהיכולת של מכבי ת"א: "אמרנו מראש שמכבי מוכנה להילחם למרות ריבוי הנדבקים בקורונה. לא היה להם מה להפסיד, הם באו לתת הכל ושיחקו היטב. הם האלופים בליגה שלהם וזה מה שעמד מולנו. בסופו של דבר, לצאת מכאן עם 1:2 זה אדיר עבורנו".

על אף הניצחון, מארש הבהיר: "אנחנו לא מרגישים בנוח, עדיין יש הרבה מאוד עבודה. אנחנו ביתרון, אבל זו רק מחצית. אנחנו חוזרים לאוסטריה בתחושה שאפשר לשחק את המשחק שלנו בבית. אנחנו בדרך כלל משחקים טובים באצטדיון שלנו, נהיה יותר אגרסיביים ונרגיש יותר בטוחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי