שחקן עשירי במכבי תל אביב שנדבק: אופיר דוידזאדה חיובי לקורונה

אופיר דוידזאדה | אודי ציטיאט

המגן נכנס לבידוד ויחמיץ את הגומלין מול זלצבורג, השאר ממשיכים להתאמן כרגיל. על אף הסגר, הממשלה החריגה את המשחקים בזירה האירופית. במועדון שוקלים להקדים את הטיסה לאוסטריה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שישה ימים לפני הגומלין מול רד בול זלצבורג באוסטריה, במכבי תל אביב. חיכו בדריכות שיא לתוצאות בדיקות הקורונה. במועדון קיוו שלא יימצאו שחקנים נוספים אשר חיוביים לנגיף. לרוע מזלם, המגן אופיר דוידזאדה נדבק גם הוא והוא העשירי במועדון. המגן ישהה בבידוד כמובן. כל התשעה האחרים כבר נעדרו מההפסד 2:1 לאוסטרים באצטדיון בלומפילד.

"שאר הקבוצה תמשיך בהכנות לקראת משחק הגומלין בזלצבורג בשבוע הבא כשתקיים הערב אימון נוסף", נמסר מהמועדון. בינתיים, תשעת השחקנים הקודמים שנדבקו ממתינים לגבי המועד בו הם יעברו בדיקות נוספות, כשמי שיימצא שלילי יוכל לשוב לאימונים.

ומה לגבי הסגר? אחרי אישור מליאת הממשלה הבוקר, הספורט הישראלי נערך להשבתה, אך במכבי תל אביב לא נכנסנו ללחץ והאמינו לאורך כל הדרך כי המשחקים של הקבוצות הישראליות באירופה יוחרגו על ידי הממשלה ויאפשרו את המשך הפעילות. בשעות הבוקר המוקדמות אכן הגיע האישור המיוחל. במקביל, אצל האלופה בוחנים אפשרות להמריא במטוס פרטי לאוסטריה ולהקדים את הטיסה במספר ימים.

אופיר דוידזאדה | אודי ציטיאט

ואמור להיות גם משחק מול מכבי נתניה (שבת ב-21:00), אך בעקבות מספר הנדבקים הרב, בשורות האלופה סבורים שמשרד הבריאות ידחה את ההתמודדות במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, אשר אמור להיערך באצטדיון בלומפילד. כזכור, אלופת השנתיים האחרונות פתחה את הליגה עם הפסד סנסציוני בבית למכבי פתח תקווה ובמחזור השני רשמו תיקו 2:2 מאכזב מול בני יהודה.

שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי