הערב: באיירן מחכה לסביליה בסופר קאפ האירופי, פליק: "גצה לא יצטרף"

הבווארים להוטים לזכות בעוד תואר. נוייר: "הרבה קבוצות רוצות להתחלף איתנו, זה משחק מיוחד". לבנדובסקי צפוי לשחק. המאמן התייחס לקשר: "הוא לא אופציה עבורנו". ראקיטיץ' יערוך הופעת בכורה: "אפשר לנצח"

(גודל טקסט)

תואר אירופי ראשון יחולק הערב (חמישי, 22:00) בבודאפשט שם תפגוש באיירן מינכן הטרביליסטית הגאה ואלופת אירופה את סביליה מחזיקת הליגה האירופית לקרב על הסופר קאפ האירופי. הטרבליסטית הגאה מחזיקה ברקורד רעוע. היא הפסידה בכל שלושת נסיונותיה הראשונים וזכתה בתואר רק בניסיון הרביעי והאחרון כשגברה על צ'לסי ב-2012/13. זה יהיה המפגש השלישי בסך הכל בין הקבוצות, כאשר לפני שנתיים הבווארים הדיחו את סביליה ברבע גמר ליגת האלופות.

האנזי פליק ישמח לזכות בתואר רביעי כמאמן באיירן. המאמן אמר: "סביליה הייתה ראויה לזכות בליגה האירופית, היא קבוצה בוגרת וטובה טקטית. זה יהיה משחק אינטנסיבי ואפשר לצפות לכדורגל טוב. אנחנו מתכוננים היטב ומצפים להיות במאת האחוזים. כל גמר הוא מיוחד".

באיירן פתחה את העונה עם שמינייה נגד שאלקה כאשר סרג' גנאברי בלט עם שלושער. קינגסלי קומאן ייעדר בשל פציעה, ואם אלפונסו דייוויס שנמצא בספק, לא יתאושש, הרי שלוקאס הרננדס יחליפו. דויד אלאבה שטרם האריך את חוזהו במועדון, יחליף את ג'רום בואטנג במרכז ההגנה. ההערכות הן שרוברט לבנדובסקי כשיר ויפתח בהרכב.

רוברט לבנדובסקי, לירוי סאנה, סרג' גנאברי | הטוויטר הרשמי של באיירן מינכן

הקפטן מנואל נוייר: "מבחינתי זה משחק מיוחד, זה היה נהדר לפגוש את צ'לסי בעבר. הרבה קבוצות היו רוצות לקחת חלק בהתמודדות הזו". השוער נשאל גם לגבי השמועות על מריו גצה: "הוא שחקן טוב מאוד שמכיר את הקבוצה, הוא רוצה לזכות בליגת האלופות, אבל כרגע הוא לא רלוונטי עבורנו". הקפטן חידד את דבריו של מאמנו שאמר שגצה לא יצטרף. "שוחחנו בטלפון אבל רק כדי להביע תמיכה, ברור שיש לי קשר מיוחד איתו. צריך לעזוב את השמועות האלה בצד", סיכם פליק.

בספרד מאמינים באנדלוסים. "אם מישהי יכולה לעצור את באיירן – זו סביליה", נכתב בשער העיתון. "סביליה – משתתפת סדרתית בגמרים", נכתב גם כן ב"מארקה". זו תהיה ההופעה ה-12 שלה בגמר אירופי\משחק על תואר, יותר מכל קבוצה אחרת. לריאל מדריד יש עשר הופעות, לליברפול תשע ולברצלונה, אתלטיקו מדריד ובאיירן מינכן שמונה הופעות. האנדלוסים לא הפסידו ב-21 המשחקים האחרונים שלהם.

עבור הספרדים יהיה זה משחקם הראשון העונה, שכן הקבוצה קיבלה מנוחה נוספת ועדיין לא שיחקה במסגרת הליגה. הקשר איבן ראקיטיץ' יערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה. "נעשה הכל כדי לנצח את המשחק, הכל אפשרי. אני מתרגש לקחת חלק במשחק כזה. בגמרים אתה צריך לנצח".

איבן ראקיטיץ' | Attila KISBENEDEK / AFP) (Photo by ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

החלוץ לוק דה יונג שכבש צמד בגמר הליגה האירופית נגד אינטר, פרגן לבאיירן: "מבחינתי היא הקבוצה הטובה ביותר בעולם, הם משחקים מדהים כקבוצה יחד ותוקפים כמו מכונה", אך הוסיף: "אני מתעלה במעמדים הגבוהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי