באוסטריה מדווחים על "תוהו ובוהו במכבי ת"א"

דן ביטון, אייל גולסה | אודי ציטיאט

בתקשורת המקומית המשיכו לעקוב אחר מצבה של היריבה הישראלית: "המזל הרע נמשך" ונשמעו מודאגים: "דוידזאדה שיחק 90 דקות נגד זלצבורג, לא ברור האם הוא נדבק לפני או אחרי המשחק בבלומפילד"

(גודל טקסט)

כצפוי, באוסטריה ממשיכים לעסוק בהרחבה בנגיף הקורונה שהתפרץ במכבי תל אביב. "לפני גומלין פלייאוף האלופות ביום רביעי ב'רד בול ארנה', תוהו ובוהו אצל יריבת זלצבורג", צעקה הכותרת בתקשורת המקומית, שם כמובן התייחסו לאופיר דוידזאדה שנמצא הבוקר (חמישי) חיובי לנגיף והפך לשחקן העשירי בשורות הצהובים שנדבק: "המזל הרע של הקבוצה הישראלית נמשך", הוסיפו.

האוסטרים הביעו דאגה מסוימת: "דוידזאדה פתח נגד זלצבורג ביום שלישי ושיחק 90 דקות. עדיין לא ברור אם הישראלי נדבק לפני המשחק או אחריו". בינתיים, נודע כי כל אנשי זלצבורג נבדקו לאחר המשחק בבלומפילד, אולם עד לרגע זה לא דווח על מקרה חיובי בקבוצה. מחר תיערך בדיקה נוספת, כשהאוסטרים מקווים שגם היא תסתיים בהצלחה מבחינתם ותאפשר למאמן ג'סי מארש ליהנות מסגל מלא בגומלין.

באוסטריה התייחסו גם לסגר המלא אליו תיכנס ישראל החל ממחר: "ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע כי כל משחקי ליגות הספורט במדינה נעצרו עד להודעה חדשה, אולם יש יוצא מן הכלל: עדיין יתקיימו תחרויות בינלאומיות. המשמעות היא שהנסיעה של מכבי תל אביב לזלצבורג עדיין אפשרית והיא כנראה תצא לפועל".

כזכור, ביום שלישי האחרון חזרה זלצבורג מפיגור ל-1:2 נגד מכבי והשיגה יתרון משמעותי לקראת הגומלין. הצהובים עלו בהרכב חסר מאוד נגד אלופת אוסטריה והציגו יכולת מעודדת שלא נפלה מהיריבה החזקה. דן ביטון העלה את האלופה ליתרון מפתיע עם שער נהדר (90), אך סובוסלאי (49, פנדל) ואוקוגאווה (57) העניקו ניצחון יקר מפז לאורחת.

אופיר דוידזאדה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי