Sport1 Banner

דוניס: "היה יכול להיות סיפור אחר בלי הקורונה"

גאורגיוס דוניס | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

לאחר ההדחה מליגת האלופות, מאמן מכבי ת"א סיכם: "זה לא שאיבדנו רק שחקן אחד או שניים או אפילו שלושה". ההרחקה: "לא היה חמור". גולסה: "מתנחמים בליגה האירופית". קארצב: "מרגיש שלקחתי את ההזדמנות שנתנו לי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי לא מעט עצבים ואכזבה, מכבי תל אביב הודחה הערב (רביעי) מליגת האלופות אחרי הפסד 3:1 אצל רד בול זלצבורג בגומלין סיבוב הפלייאוף. הצהובים התקשו מאוד אצל האוסטרים, ואף איבדו למחצית שלמה את מאמנם גאורגיוס דוניס שהורחק.

לאחר המשחק על אדמת אוסטריה, דוניס סיכם: "אני חושב שזה היה יכול להיות צמד משחקים אחר אם הסגל שלי היא מלא. זה היה יכול להיות סיפור אחר. זה לא שאיבדנו שחקן אחד או שניים או שלושה בגלל הקורונה. איבדנו 10 שחקנים מהקבוצה הראשונה. אבל אנחנו חייבים לקבל את המציאות כמו שהיא ואת מה שקרה. מברכים את זלצבורג על העלייה לשלב הבתים".

ההרחקה שספג: "לפעמים בכדורגל יש רגשות שמציפים אותך לגמרי וההחלטה של השופט לשרוק לפנדל עשתה לי את זה. אני לא רוצה להגיב על זה. באופן אישי, אני לא חושב שעשיתי משהו חמור במיוחד, אבל צריך לכבד את השופט ובגלל זה הורחקתי".

גאורגיוס דוניס | Adam Pretty/Getty Images

איך תראה העונה של מכבי ת"א: "חושב שניסינו לבנות קבצה טובה, צעד אחרי צעד. אני מרוצה מכל מה שעשינו באירופה, אבל לא הייתה לנו הזדמנות אמיתית בגלל הקורונה. מרוצה מהשחקנים שלי בגלל מה שהם עשו. הם נתנו הכל גם כשהיו קשיים רבים. כמו יחידה אחת ומלוכדת. אני מקווה שבקרוב הסגל שלי יהיה מלא שוב. כשכולם יחלימו נשחק יותר לפי הפילוסופיה שלי".

שחקנים שהרשימו אותו: "אני מרוצה מכל מה שראיתי באימונים האחרונים ומשני המשחקים האחרונים שלנו. יש לנו הרבה איכות בסגל, כולל השחקנים הצעירים. אני מרוצה מכולם בסגל שלי – גם מהצעירים וגם מהוותיקים".

לאחר המאמן, הקשר אייל גולסה הוסיף: "אפשר לחלק את המשחק לשניים. היה לנו קשה במחצית הראשונה, אבל אחר כך כבר השתחררנו. סבלנו מפנדלים בשני המשחקים אבל זה הכדורגל. אני בהחלט מאמין שבלי הקורונה זה היה יכול להיות אחרת. זה לא היה ההרכב האידיאלי שלנו, אבל עשינו את המקסימום ואני גאה בשחקנים".

אייל גולסה שומר על אנוק אמוופו | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

"מהרגע שהגענו לכאן האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, וגם דיברנו על זה בינינו. כל השחקנים בסגל הם מצוינים ואפשר לראות את זה. באופו אישי, אני לא חושב שהפנדל היה מוצדק היום, אבל אין מה לעשות. מתנחמים עכשיו בליגה האירופית" סיכם גולסה.

כובש שער השוויון עבור מכבי ת"א, עדן קארצב, אמר לאחר מכן: "חלמתי להבקיע גול בליגת האלופות ובעיקר במועדון שגדלתי בו. שמח שהצלחתי לכבוש, אבל מאוכזב מאיך שהמשחק נגמר. אנחנו כבר עם הפנים לליגה האירופית".

ההזדמנות שקיבל: "מרגיש שלקחתי אותה בשתי ידיים. מקווה שהוכחתי לאנשים במועדון שאני ראוי לשחק במכבי ת"א. מודה לצוות שהאמין בי".

עדן קארצב | Adam Pretty/Getty Images

תחושות אחרי השער: "הציפו אותי רגעים של אושר. הייתי לגמרי באדרנלין והרגשתי שאנחנו יכולים להשיג תוצאה היסטורית. הגול שלי התחיל מחילוץ פנטסטי של גולסה. בבעיטה הראשונה האמנתי שאני יכול להבקיע והכדור חזר אליי. בפעם השנייה הרגשתי שמישהו כאילו דוחף אותי כמו גל לעבר השער, אז בעטתי שוב וזה נכנס".

עוד באותו נושא: גאורגיוס דוניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי