זלצבורג מחמיאה למכבי ת"א: "נלחמתם, מאחלים לכם בריאות"

פאטסון דאקה, עדן קארצב | Adam Pretty/Getty Images

אלופת אוסטריה הפגינה סולידריות אחרי שהדיחה את הצהובים מהצ'מפיונס: "השחקנים שיחקו כמו לוחמים למרות הבעיות הבריאותיות", אלופת ישראל השיבה: "מקווים לראותכם בשנה הבאה יחד עם האוהדים"

(גודל טקסט)

ליל אמש (רביעי) לא האיר פנים למכבי תל אביב, שסיימה את דרכה בראש מורם בליגת האלופות לאחר שהפסידה 3:1 לזלצבורג בגומלין פלייאוף העלייה לשלב הבתים. לאלופת אוסטריה, מנגד, היה ערב נהדר והיא עלתה בפעם השלישית בסך הכל בתולדותיה לבתים והשנייה ברציפות. יתרה מכך, זו הייתה הפעם הראשונה במתכונת הנוכחית של הצ'מפיונס ליג שזלצבורג העפילה לבתים דרך המוקדמות, שכן בעונה הקודמת היא עלתה אוטומטית.

כידוע, מכבי ת"א התמודדה בצמד המפגשים עם יריב נוסף מלבד זלצבורג – הקורונה. לא פחות מ-11 שחקנים של הצהובים, רובם שחקני מפתח, התגלו כחיוביים לנגיף והחמיצו את המשחקים (טל בן חיים ואופיר דוידזאדה שיחקו במפגש הראשון). למרות זאת, אלופת המדינה התמודדה בכבוד מול אלופת אוסטריה החזקה, שבאקט ספורטיבי מרגש פרגנה למכבי ת"א.

לאחר המשחק צויץ בחשבון הטוויטר הרשמי של זלצבורג: "אנחנו חייבים למסור את זה ליריבה שלנו, מכבי תל אביב, ששחקניה נלחמו כמו לוחמים בשני המשחקים למרות הבעיות הבריאותיות בסגל שלהם. אנחנו מקווים שכולם יבריאו בקרוב, שיהיה לכם בהצלחה בליגה האירופית". הצהובים מיהרו להגיב: "תודה רבה. שיהיה לכם בהצלחה בשלב הבתים של ליגת האלופות. מקווים לראות אתכם יחד עם האוהדים שלכם בשנה הבאה".

בכלל, ברשתות החברתיות של המועדון האוסטרי יצאו מגדרם אחרי הבטחת המקום בבתים של הצ'מפיונס: "לנו לצלילים המתוקים של המנון ליגת האלופות להישמע שוב! יש לנו הרגשה שזה המקום שאנחנו שייכים אליו".

פאטסון דאקה, חלוץ הקבוצה, אשר כבש צמד אתמול, אמר לאחר סיום המשחק מול מכבי ת"א: לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות זו הרגשה אדירה, אנחנו יודעים את זה מהעונה שעברה ואני כל כך שמח שעשינו את זה שוב. היינו רוצים לפגוש קבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר סיטי בבתים. קבוצות ברמה הזו יכולות לספק חוויה נהדרת עבורנו וזה מצוין לשחק ברמות האלו".

"הצבנו יעדים גדולים אחרי מה שעשינו בשנה שעברה ויש עכשיו הקלה", אמר מאמן זלצבורג, ג'סי מארש. "זו הקלה במיוחד עבור המועדון, שיש לו כמה חוויות שלילות מסיבובי מוקדמות בעבר. הדרך בה שיחקנו בשני המשחקים מול מכבי ת"א, וגם שחזרנו מפיגור במשחק הראשון בישראל, מראה הרבה על האופי שלנו. נצטרך שיהיה לנו קצת מזל כדי שנוגרל עם הקבוצות הכי נוחות שנוכל לקבל, אבל זה אף פעם לא יכול להיות קל. אנחנו נרגשים לקראת האתגר".

ג'סי מארש | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי