רד בול זלצבורג הודיעה: שלושה שחקנים נדבקו בקורונה

שחקני רד בול זלצבורג | אודי ציטיאט

ארבעה ימים לאחר הגומלין נגד מכבי ת"א בפלייאוף ליגת האלופות, האוסטרים בישרו על שלושה מאובחנים מבלי לחשוף את שמותיהם. כזכור, הצהובים הגיעו למשחק ללא 11 שחקנים, ודן ביטון ששיחק בגומלין אובחן אף הוא

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חלמה להעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות ולא רק שקיבלה הגרלה קשה בדמות אלופת אוסטריה, רד בול זלצבורג, אלא גם נפלה עליה 'מכת הקורונה', כאשר לא פחות מ-11 שחקנים, רובם בכירים, נעדרו מהמשחק. ארבעה ימים לאחר משחק הגומלין בו ניצחו האוסטרים 1:3 בביתם, הודיע היום (ראשון) המועדון כי שלושה שחקנים נדבקו בנגיף הקורונה.

לאחר המשחק נגד הצהובים נערכו לשחקנים האוסטרים בדיקות קורונה. שמות החולים טרם נחשפו, אך מהמועדון נמסר כי שלושתם כרגע ללא תסמינים, נכנסנו לבידוד וכמובן לא ישחק במשחק הקרוב בליגה האוסטרית. "כמובן שתדירות הבדיקות תגדל בתקופה הקרובה", נמסר.

דן ביטון, שאובחן כחולה קורונה ועל כן שוחרר מסגל הנבחרת, לקח חלק בהתמודדות במשחק הגומלין. מעבר לכך, טל בן חיים שהחמיץ את המשחק השני בגלל הקורונה – שיחק במשחק הראשון. בנוסף, אופיר דוידזאדה לקח חלק בהפסד 2:1 בישראל, למחרת נמצא חיובי לקורונה ואף התלונן כי לא הרגיש טוב במהלך המשחק ועל כן יכולתו הייתה ירודה.

שחקני מכבי תל אביב, שחקני זלצבורג | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

הצהובים שהודחו נאלצו להסתפק בהעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית בעוד זלצבורג קיבלה הגרלה אטרקטיבית במיוחד במפעל היוקרתי, כשליגת האלופות שתצא לדרך בעוד 16 ימים. האוסטרים יפגשו את אלופת אירופה באיירן מינכן, את אתלטיקו מדריד וכן את לוקומוטיב מוסקבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי