הולאנד, סאנצ'ו ועוד 18: פורסמו המועמדים ל"גולדן בוי"

ארלינג הולאנד חוגג עם ג'יידון סאנצ'ו | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund/Getty Images

שני כוכבי בורוסיה דורטמונד, שסיימו במקומות השני והרביעי אשתקד, פייבוריטים לזכות בתואר שיחולק ב-14 בדצמבר. "טוטוספורט" האיטלקי חשף את 20 השחקנים שיתמודדו על התואר גם אנסו פאטי בפנים

(גודל טקסט)

אומרים שהגיל זה רק מספר, ובשנה האחרונה המשכנו לראות שחקנים צעירים רבים בכדורגל האירופי גונבים את ההצגה שבוע אחר שבוע. כמיטב המסורת, יחולק גם השנה פרס "הגולדן בוי" לשחקן הצעיר הטוב ביותר עד גיל 21 (בניגוד לפרס "כדור הזהב" של פראנס פוטבול) ועיתון "טוטוספורט" פרסם את רשימת 20 המועמדים הסופיים. הזוכה המאושר יוכרז ב-14 בדצמבר לאחר בחירה של לא פחות מ-40 עיתונאים.

כוכבים גדולים כמו ליאו מסי (2005), סרחיו אגוארו (2007), פול פוגבה (2013), קיליאן אמבפה (2017) ומתייס דה ליכט (2018), כולם זכו בפרס בעבר, והאחרון שקטף אותו הוא ז'ואאו פליקס הפורטוגלי, שחקן הרכש היקר ביותר בהיסטוריה של אתלטיקו מדריד.

שני כוכבי בורוסיה דורטמונד נראים פייבוריטים לזכות. ג'יידון סאנצ'ו, קשר הכנף, שסיים אשתקד במקום השני – נכלל ברשימה כמובן וכך גם החלוץ ארלינג הולאנד (21 שערים ב-23 משחקיו הראשונים בדורטמונד) שסיים במקום הרביעי בעונה שעברה.

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס. זכה בפרס בשנה שעברה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

גם לברצלונה וריאל מדריד שני נציגים. אנסו פאטי ששובר כל שיא אפשרי במדי הקטלונים ואף הפך לשחקן קבוע בסגל נבחרת ספרד (רק בעוד שבועיים יהיה בן 18, להזכירכם), נכלל ברשימה יחד עם המגן החדש סרג'יניו דסט שהצטרף הקיץ מאייאקס. אצל הבלאנקוס ניתן למצוא את צמד הברזילאים רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור.

הליגה השולטת היא הפרמיירליג עם שישה נציגים, שניים ממנצ'סטר סיטי – הקשרים פיל פודן ושחקן הרכש החדש פראן טורס שהגיע מולנסיה. בצד של מנצ'סטר יונייטד נמצא את מייסון גרינווד. עוד שמות מאנגליה: פאביו סילבה (וולבס), קאלום הדסון אודוי מצ'לסי וגם בוקאיו סאקה.

אדוארדו קמאבינגה שהיה לשחקן השני הכי צעיר שמשחק במדי נבחרת צרפת, נכלל גם הוא ברשימה וכך גם דיאן קולוסבקי שהצטרף הקיץ ליובנטוס. דומיניק סובוסלאי, קשרה של רד בול זלצבורג שפגש את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, תופס גם הוא מקום יוקרתי ברשימה. ואי אפשר לשכוח את אלפונסו דייויס הנהדר אחרי עונה גדולה בצד שמאל של הגנת באיירן מינכן.

רודריגו, ויניסיוס ג'וניור
רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

הרשימה המלאה:

ג'יידון סאנצ'ו (בורוסיה דורטמונד), ארלינג הולאנד (בורוסיה דורטמונד), רודריגו (ריאל מדריד), ויניסיוס ג'וניור (ריאל מדריד), אנסו פאטי (ברצלונה), סרג'יניו דסט (ברצלונה), פיל פודן (מנצ'סטר סיטי), פראן טורס (מנצ'סטר סיטי), אלפונסו דייויס (באיירן מינכן), מייסון גרינווד (מנצ'סטר יונייטד), דיאן קולוסבסקי (יובנטוס), קאלום הדסון-אודוי (צ'לסי), מיטשל באקר (פריז סן ז'רמן), סנדרו טונאלי (מילאן), בוקאיו סאקה (ארסנל), אדוארדו קמאבינגה (ראן), ריאן גראבנברץ' (אייאקס), דומיניק סובוסלאי (רד בול זלצבורג) פאביו סילבה (וולבס), ג'ונתן דויד (ליל).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי