טיאגו ומאטיפ יחמיצו את אייאקס, קלופ: "מרוצה מההרכב שיעלה"

ג'ואל מאטיפ, יורגן קלופ | Nick Taylor/Liverpool FC/Liverpool FC via Getty Images

מלבד ואן דייק הפצוע, מאמן ליברפול ייאלץ להסתדר ללא שחקני מפתח נוספים במשחק הראשון של ליגת האלופות. פאביניו אמור לפתוח כבלם ולמלא את החלל של וירג'יל. גם אליסון לא צפוי לחזור לשער

(גודל טקסט)

ליברפול פתחה את העונה בפרמיירליג עם שלושה ניצחונות רצופים, אך מאז ספגה הפסד 7:2 משפיל לאסטון וילה וסיימה ב-2:2 כואב בדרבי מול אברטון כשהיא סופגת שער שוויון בדקות הסיום. אם לא די בכך, אלופת אנגליה קיבלה מכה לא פשוטה במשחק האחרון, מכה שמאיימת מבחינתה על סיכויי הזכייה השנייה ברציפות בתואר – פציעתו של וירג'יל ואן דייק.

המייטי רדס יפגשו מחר (רביעי) ב-22:00 את אייאקס בהולנד למשחק במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים של ליגת האלופות – ואם הפציעה של הבלם לא מספיקה, ליורגן קלופ יש צרות נוספות. ג'ואל מאטיפ, מי שמסומן כאיש שיתפוס את מקומו של ואן דייק בחודשים הקרובים במרכז ההגנה, פצוע קלות וגם הוא ייעדר מהמפגש ואולי ישוב במחזור הקרוב בפרמיירליג.

חוץ ממאטיפ, גם טיאגו אלקנטרה ייעדר בזמן הקרוב כתוצאה מהתיקול הקשה שספג מרישארליסון במשחק מול אברטון. לאור כל ההיעדרויות הללו, מי שצפוי לפתוח במרכז ההגנה הוא פאביניו, שיירד מדרגה אחת אחורה מהקישור האחורי. ג'ורג'יניו ויינאלדום אמור לפתוח על חשבון הברזילאי במרכז השדה, אך אם גם טיאגו לא יוכל לקחת חלק בהתמודדות, קלופ אמור לתת את הקרדיט גם לג'יימס מילנר הוותיק.

התיקול הקשה של רישארליסון על טיאגו | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

ולא רק בקרב שחקני השדה יש בעיות. השוער אליסון נעדר מזה מספר משחקים בעקבות פציעה בכתפו ומי שמחליף אותו הוא אדריאן, שכבר סיפק טעות ביזארית אחת במשחק מול אסטון וילה, וניכר שהוא רחוק מלהעניק לקבוצה את הביטחון שמעניק לה שוער נבחרת ברזיל. אליסון אמור להמשיך להיעדר, אך הוא כבר חזר להתאמן ועל פי הדיווחים באנגליה גם עשוי אפילו לשחק כבר מחר, אך נראה שהסיכויים לכך קלושים. למרות הכל, אמר קלופ במסיבת העיתונאים: "אני מרוצה מההרכב שיעלה".

ומה קורה בגזרת אייאקס? המאמן אריק טן האח יהנה מסגל מלא והקבוצה שלו מגיעה אחרי 1:5 גדול על הירנביין במסגרת הליגה. עם זאת, אלופת הולנד פתחה את העונה ביכולת פחות טובה ממה שהתרגלנו לראות ממנה בשנתיים-שלוש האחרונות, והיא תקווה לחולל מחר נס ב"יוהאן קרויף ארנה" ולנצל את התקופה הפחות טובה של ליברפול, שגם ככה תגיע חבולה עם לא מעט נעדרים.

אריק טן האח | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי