בניון בירך את סולומון: "כל המדינה מאוחדת ושמחה"

מנור סולומון חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קשר העבר האגדי פרגן לכוכב נבחרת ישראל, שכבש שער נהדר והוביל את שחטאר ל-2:3 סנסציוני על ריאל מדריד: "גאים בך מאוד"

(גודל טקסט)

איזה ערב מדהים עבר על מנור סולמון. כוכב נבחרת ישראל עזר לשחטאר דונייצק לרשום היום (רביעי) ניצחון 2:3 סנסציוני על ריאל מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר הוא כבש את השער השלישי עם ביצוע יפהפה בתום מתפרצת נפלאה שהוא התחיל וגם סיים.

מי שמכיר היטב את התחושה לכבוש נגד ריאל בליגת האלופות הוא יוסי בניון. האם סולומון בן ה-21 יגיע לפסגות אליהן הגיע מספר 15 האגדי? ימים יגידו, אבל נראה שהוא בדרך הנכונה. בניון בירך את סולומון אחרי המשחק הפנטסטי שלו כשהעלה פוסט מפרגן בחשבון האינסטגרם שלו.

"אין לנו הרבה רגעים שכל המדינה מאוחדת ושמחה. היום נתת לנו רגע כזה. גאים בך מאוד!", רשם בניון בסטורי, ואכן, סולומון הצליח לרגש היום את כולנו עם משחק לפנתאון ושער שלישי בקריירה במשחק חוץ בליגת האלופות. אגב, באופן קצת משעשע, יש לו מספר שערי חוץ זהה גם בליגת העל.

הסטורי של יוסי בניון | אינסטגרם

באוקראינה ניתחו את המשחק ושיבחו את סולומון וחבריו: "ללא ספק אחד מהלילות הגדולים של שחטאר בליגת האלופות בכל ההיסטוריה של המועדון. המאמן לואיס קסטרו, שדוגל בסגנון של שליטה בכדור, שינה את צורת המשחק להתקפות מתפרצות כשהוא בנה על הדינמיות של מרכוס אנטוניו והיכולת ומהירות של סולומון וטטה. זה עבד בצורה מושלמת. הקבוצה הראתה היום את הפוטנציאל העצום של הצעירים שלה".

המאמן לואיס קסטרו עצמו אמר לאחר סיום המשחק: "זו תוצאה נהדרת עבורנו. ידענו לאיזה קשיים לצפות ותכננו את האסטרטגיה שלנו בהתאם. השחקנים עשו הכל בצורה פנטסטית לחלוטין. היינו קבוצה מאוחדת מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון. המחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר שלנו העונה. יצרנו מצבים ויכולנו להבקיע יותר, גם בחצי השני. הראינו את האיכויות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי