מהפך ו-1:3 לסיטי על פורטו, 2:2 דרמטי בין אינטר לגלדבאך

אילקאיי גונדואן חוגג עם שחקני מנצ'סטר סיטי | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

הקבוצה של פפ גווארדיולה רשמה ניצחון במשחק הראשון של שלב הבתים של ליגת האלופות, שער ענק של גונדואן. הנראזורי סחטו נקודה בדקה ה-90, צמד ללוקאקו. 0:4 קל לאטאלנטה על מיטיולן, איליצ'יץ' חזר למגרשים

(גודל טקסט)

משחקי המחזור הראשון של שלב הבתים של ליגת האלופות לעונת 2020/21 ננעלו הערב (רביעי), מלבד הניצחון הענק של באיירן מינכן על אתלטיקו מדריד והמשחק של ליברפול מול אייאקס, מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 על פורטו. בנוסף, אינטר סיימה ב-2:2 דרמטי מול מנשנגלדבאך בסן סירו, בזמן שאטאלנטה הביסה 0:4 את מיטיולן. במשחק נוסף, אולימפיאקוס ניצחה 0:1 את מארסיי.

מנצ'סטר סיטי – פורטו 1:3

שנה אחר שנה, הסיטיזנס מאכזבים ברגעי האמת בליגת האלופות ואחרי שהודחו מול ליון ברבע הגמר בעונה הקודמת, כעת הקבוצה של פפ גווארדיולה נכנסה מחדש למפעל במטרה סוף סוף להצליח להגיע הכי רחוק שאפשר. לא היה לה פשוט היום מול אלופת פורטוגל, אך היא השיגה ניצחון בסופו של דבר. לואיס דיאס העלה את פורטו ל-0:1 אחרי שעשה צחוק מהגנת המארחת, כשחתך מהאגף השמאלי, התגבר על שלושה שחקנים, חדר לרחבה ובבעיטה פנטסטית כבש. סרחיו אגוארו קבע שוויון בפנדל בדקה ה-21 אחרי הכשלה על ראחים סטרלינג ברחבה, ובמחצית השנייה מנצ'סטר סיטי כבר השתפרה.

סגנית אלופת אנגליה השלימה מהפך ועלתה ל-1:2 בדקה ה-65 משער פשוט ענק של אילקאיי גונדואן, שלקח כדור חופשי מ-23 מטרים ובבעיטה מושלמת עקף את החומה והכניע את שוער האורחים, אגוסטין מרצ'סין. מי שקבע את תוצאת המשחק היה פראן טורס, שקיבל כדור מפיל פודן בתוך הרחבה, חלף על פני פפה הוותיק ובעט מצוין לרשת.

פראן טורס חוגג | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

אינטר – מנשנגלדבאך 2:2

דרמת ענק בסן סירו. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, רומלו לוקאקו העלה את הנראזורי ל-0:1 בדקה ה-49 כשדחק מקרוב לרשת אחרי ערבובייה ברחבה, אך הגרמנים השוו מפנדל של רמי בנסבאיני בדקה ה-63. בדקה ה-85 הדרמה החלה, כשיונאס הופמן קיבל כדור עומק פנטסטי, נותר במצב של אחד על אחד מול סמיר הנדנוביץ', כבש, קבע מהפך ו-1:2 לגלדבאך וחשב שהוביל את קבוצתו לניצחון. הקשר, אגב, היה ספק בעמדת נבדל, אך ה-VAR החליט שהשער חוקי. ואז, בדקה ה-90, המשחק המטורף נחתם עם השער השני של לוקאקו, שהשלים צמד עם דחיקה נוספת ממש מקו השער אחרי קרן מצוינת שנכנסה לרחבה, והחלוץ הבלגי קבע חלוקת נקודות.

מיטיולן – אטאלנטה 4:0

האיטלקים, שהגיעו בעונה הקודמת עד לרבע הגמר, לא התקשו מול אלופת דנמרק. דובאן ספאטה היה הראשון לכבוש בדקה ה-26, כשנותר במצב של אחד על אחד בתוך הרחבה מול השוער ולא התבלבל. הקפטן פאפו גומס הכפיל עשר דקות לאחר מכן עם בעיטה פנטסטית מחוץ לרחבה אל בין החיבורים, ולואיס מוריאל דחק מקרוב את השלישי בדקה ה-42. יוסיפ איליצ'יץ' חזר לשחק כשעלה כמחליף בדקה ה-68, ובדקה ה-89 הוא מצא את אלכסיי מיראנצ'וק שבעט מצוין לרשת וחתם את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי