קונטה זעם על ההשוואה לעונה שעברה, באיטליה ביקרו: "לוקאקו וזהו"

אנטוניו קונטה | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

אינטר חילצה 2:2 דרמטי נגד גלדבאך, המאמן נשאל על הדמיון לפתיחת שלב הבתים ב-19/20 וענה: "אין מה להשוות, אז זו הייתה פאשלה רצינית והפעם שיחקנו מעולה". המנכ"ל תירץ, בארץ המגף חוששים: אסור למעוד באוקראינה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

בעונה שעברה הודחה אינטר בשלב הבתים של ליגת האלופות. העונה, לאחר החיזוק המאסיבי בקיץ, אנטוניו קונטה יודע שהציפיות השתנו. אלא ששוב אינטר פתחה את העונה בצ'מפיונס בצורה לא מספיק טובה כשאתמול (רביעי) נחלצה מהפסד ברגע האחרון נגד בורוסיה מנשנגלדבאך עם שער דרמטי של רומלו לוקאקו בדרך לתיקו 2:2. אשתקד סיימה אינטר בתיקו ביתי נגד סלביה פראג ולא הצליחו להתאושש. החלוץ הוא נקודת האור היחידה. לוקאקו היה מעורב בשישה שערים בששת המשחקים האחרונים בליגת האלופות. הבלגי הגיע ל-40 שערים בקבוצה ב-56 הופעות כאשר במנצ'סטר יונייטד לשם השוואה הבקיע 42 ב-96.

קונטה נשאל על הדימיון לעונה שעברה ואמר: "אי אפשר להשוות את המשחק הזה עם ההגרלה העונה למה שקרה נגד סלביה פראג. אז זו הייתה פאשלה רצינית והערב (אתמול), הצלחנו לשחק טוב נגד קבוצה חזקה שהיא איכותית ופיזית. אני לא זוכר שום הצלה של השוער שלנו ולנו לעומת זאת היו מצבים. באופן בלתי נמנע אנחנו יכולים להשתפר במצבים מסוימים שבהם הטעויות שלנו היו קריטיות".

על כריסטיאן אריקסן שזכה להזדמנות נדירה בהרכב: "כמו כל הקבוצה, אריקסן שיחק טוב. ביקש ממנו לבקש את הכדור כמה שיותר והוא הצליח בכך. עלינו לעשות כמיטב יכולתנו על המגרש. לא קל לקבל הודעה בשעה 17:00 בערב שאשרף חכימי לא ישחק, בבוקר המשחק הוא התאמן איתנו".

רומלו לוקאקו ושחקני אינטר. החלוץ הציל מהפסד | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

עוד אמר בנוגע לסגל: "אמרתי לבחורים להתמודד עם המצב בראש מורם, זה לא היה קל ברמה הפסיכולוגית אבל החבורים עשו את זה והראו שהם חזקים. היה לנו ספסל לא פשוט. אלסנדרו באסטוני התאמן פעמיים, למרסלו ברוזוביץ' יש בעיית שריר וסטפנו סנסי לא זמין". המאמן הוסיף כי אלכסיס סאנצ'ס שהוחלף במחצית סובל מפגיעה.

בתקשורת לא שכחו להעביר ביקורת."תודה לאל על לוקאקו", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "החלוץ הציל את אינטר עם צמד. אינטר הלכה קדימה, החמיצה הזדמנויות והסתכנה בהפסד". "קונטה, הרוח הזו חולה. לאינטר אסור להפסיד באוקראינה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" במבט לעתיד, יחד עם ההפסד של ריאל מדריד שהופך הכל למסובך. "אינטר היא רק לוקאקו", נכתב ב"טוטוספורט".

מנכ"ל אינטר, בפה מארוטה, תירץ אף הוא: "קיבלנו חדשות מאופ"א, לגבי הבדיקות שנערכו 48 שעות לפני המשחק, שחכימי הוא חיובי. הפרוטוקול נערך בצורה נוקשה כדי שנוכל לסיים את העונה, הקורונה זו סכנה אמיתית. בינתיים זו עונה חריגה כי מעבר לקורונה יש לנו רשימת פציעות וכמובן שהיה עומס משחקים בנבחרת. לאוטרו? אנחנו בקשר מצוין ואין לחץ לגבי החוזה החדש". נזכיר כי זו לא המעידה הראשונה של אינטר שהגיעה כבר לשלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון. רק ביום שבת היא נכנעה 2:1 למילאן בדרבי היוקרתי.

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "טוטוספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי