סולומון מרוצה מהתוצאה נגד אינטר וגאה: "שמח להיות בראש הבית"

מנור סולומון | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

קשר שחטאר אחרי ה-0:0 מול הנראזורי: "זהיה עלינו להגן רוב הזמן ולהיות סבלניים, זה היה קשה. עשינו את מיטב יכולתנו כקבוצה". המאמן קסטרו: "מקווה שנוכל להמשיך כך, צריכים לנוח. אינטר? מהטובות בעולם"

(גודל טקסט)

בתום שני מחזורים, אין ספק ששחטאר דונייצק, אלופת אוקראינה, יכולה להיות גאה, ומעבר לכך: לחלום על העפלה לשמינית הגמר, ובגדול. הקבוצה של מנור סולומון אמנם התקשתה אך סיימה אתמול (שלישי) ב-0:0 נגד אינטר והיא מוליכת "בית המוות" עם ארבע נקודות, זכר לניצחון הענק על ריאל מדריד. בשני המשחקים הבאים תמתין לה בורוסיה משנגלדבאך.

סולומון, שפתח שוב בהרכב, היה השחקן שנשלח יחד עם מאמנו לעמדת הראיונות. סולומון אמר לאחר המשחק: "אינטר חזקה מאוד ועלינו להיות מרוצים מהתוצאה. המשחק היה קשה, היה עלינו להגן רוב הזמן ולהיות סבלניים. כמובן שרצינו לנצח כמו במדריד, אבל בכל זאת אנחנו מאושרים. אנחנו שמחים להיות בראש הבית".

הקשר, שכבר כבש שלושה שערים במפעל מאז תחילת העונה שעברה, לא הצליח הפעם למצוא את הרשת: "כשחקן התקפה אני אוהב לכבוש ולבשל, זו השאיפה בכל משחק וזה האתגר אך לעתים עלייך גם להגן. היה עלינו לעבוד קשה ועשינו את מיטב יכולתנו כקבוצה".

מנור סולומון, אשרף חכימי | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

המאמן לואיס קסטרו: "ההיבט החשוב ביותר הוא משחק ההגנה. היה עלינו להתמודד עם רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס. אינטר היא אחת הקבוצות הטובות בעולם. אני מאוד מרוצה מהבלמים שלנו שעשו משחק נהדר".

מעבר לכך, המאמן דרש זמן מנוחה: "אני תמיד אומר לשחקנים שלי, אם אתה לא יכול לנצח אז לפחות אל תפסיד. זו תקופה קשה עבורנו, יש לנו לוח משחקים צפוף מאוד וקשה לשחקנים שלי להתאושש, אבל הצוות ביצע היטב את מה שרצינו ואני מקווה שנוכל להמשיך כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי