ליברפול מחזיקה אצבעות לפאביניו, קלופ: "תקופה קשה מאוד"

פאביניו נפצע. תמונות מדאיגות באנפילד | Peter Powell/PA Images via Getty Images

לאחר ה- 0:2 על מיטיולנד חשש מהפציעה של הברזילאי שהוחלף בדקה ה-29 שתותיר את הקבוצה ללא בלמים. "עלינו להילחם אפילו יותר, זה זעזוע". בתקשורת פרגנו לז'וטה, מתי שלישיית אף שחקן משלישיית החוד המוכרת לא פתח?

(גודל טקסט)

לראשונה מאז 2015, אף אחד מבין שלישיית ההתקפה המוכרת של ליברפול – מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו, לא פתח בהרכב (רק הברזילאי שיחק אז בקבוצה). בכל זאת, אלופת אנגליה השיגה 0:2 על מיטיולנד באנפילד ועלתה לשש נקודות רגע לפני המשחק נגד אטאלנטה. מוחמד סלאח המשיך את הרצף הנהדר שלו באנפילד והתקרב לאגדה סטיבן ג'ררארד. אך ליברפול בעיקרמודאגת בעיקר ממצבו של פאביניו שנפצע בדקה ה-29. הבור בהגנה של יורגן קלופ גדל.

"אני לא יודע לגבי פאביניו. פציעות שריר הן כאלה, אתה מקבל את התוצאה רק למחרת, אבל זה נדיר שהרופא מתקשר אלייך למחרת ואומר 'הכל בסדר, זו אזעקת שווא'. אנחנו צריכים לחכות ולקוות. שבוע בחוץ זה אומר שלושה משחקים בתקופה האינטנסיבית הזו. המצב ממש לא מגניב".

על התקופה האחרונה: "זה היה לילה קשה, זה קצת כמו בנישואין, יש תקופות טובות ורעות. זו תקופה מסובכת. עלינו להילחם חזק יותר ממה שהחבר'ה עשו הערב (אתמול). וויליאמס שיחק יותר משחקים בליגת האלופות מאשר בליגה וזה לטעמי נדיר, והוא רק בן 19. אנחנו מסתדרים היטב אבל זה זעזוע לקבוצה".

קלופ. בעיות בהגנה. | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

על החילופים: "החלטתי שאם הנדרסון ישחק זה יהיה למחצית. בחדר ההלבשה הוא אמר לי 'בוס, אני לא יכול להמשיך' ואז ברגעים כאלה עליך להיות חזק. עשינו את השינוי, ג'יני (ויינאלדום) היה נהדר וזה עזר לשניהם שכל אחד שיחק מחצית".

בהמשך נשאל האם ג'ואל מאטיפ יחזור לסגל לקראת ווסטהאם או שלקבוצה תהיה בעייה במרכז ההגנה: "תראה, זה היה משחק אחד בלבד. אם זה היה המשחק האחרון של העונה היינו מתעקשים אבל אנחנו משחקים כל שלושה ימים. השחקנים שנפצעו היום זקוקים לזמן החלמה. אנחנו מנסים שכולם יחלימו מהר ככל האפשר אך גם לשמור עליהם".

"ליברפול לא הצליחה לאיים כלל במחצית הראשונה. היריבה העלתה את רמתה בהשוואה למשחק נגד אטאלנטה והייתה קרובה להשוות", ניתו ב-"BBC", אם כי סיפור המשחק היה הפציעה: "ליברפול ניצחה אך היא בעיקר מודאגת". "הרצף החם של דיוגו ז'וטה ממשיך. זה לא נדיר עבורה לכבוש באיום הראשון המסוכן", נכתב ב"דיילי מייל".

דיוגו ז'וטה חוגג | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

ז'וטה היה גם אחראי על ציון דרך ענק שהיה לו הכבוד לכבוש את השער ה-10,000 בהיסטוריה של ליברפול. "זה טוב מאוד, חשוב עבורי להבקיע כשחקן התקפה, אבל אני יותר מרוצה מהניצחון. אני חושב שעשינו את העבודה שלנו, זכינו בשלוש נקודות ועכשיו עלינו להיות מוכנים למשחק הבא. אנחנו יודעים שיש לנו יכולות נהדרות. קיבלתי מסירה נהדרת מטרנט-אלכסנדר ארנולד". "ליברפול מגמגמת אבל מנצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי