מאזן האימים של קונטה נמשך, התקשורת קוטלת את לאוטרו

לאוטרו מרטינס מאוכזב | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

מאמן אינטר, שסיימה ב-0:0 נגד שחטאר ושוב השיגה נקודה מתוך שש, כמו אשתקד, ניצח רק ב-11 מ-30 משחקיו בליגת האלופות. החלוץ הארגנטינאי נבחר על ידי "גאזטה" לשחקן הגרוע ביותר. יאנג: "אם נשחק ככה ננצח את ריאל"

(גודל טקסט)

בדיוק כמו בעונה שעברה, אינטר של אנטוניו קונטה פתחה את העונה עם נקודה אחת משני המחזורים הראשונים בליגת האלופות. אתמול (שלישי) סיימה בתיקו 0:0 נגד שחטאר דונייצק, בניגוד ל-0:5 האדיר שהשיגה נגד האוקראינים בליגה האירופית אשתקד. לא בשורות טובות במיוחד שכן כבר בשבוע הבא מצפה לה ריאל מדריד. אנטוניו קונטה לא מצליח להתרומם בליגת האלופות שכן הוא ניצח רק 11 מ-30 משחקיו במפעל עם שמות גדולים כמו יובנטוס, צ'לסי ואינטר.

ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב: "אינטר בלי שערים ושתי נקודות הולכות לפח. כעת, קונטה – עלייך לנצח את זידאן". לאוטרו מרטינס ספג ביקורת על שתי ההחמצות שלו: "מבזבז הזדמנויות" ואף נבחר לשחקן הגרוע ביותר (עם הציון הכי נמוך). "אינטר, זה נהיה קשה יותר ויותר", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "אינטר, איזה בזבוז", נכתב ב"טוטוספורט" על כך שהקבוצה מצאה פעמיים את המשקוף. "עכשיו הכל יותר קשה".

קונטה אמר: "אני חושב שיש דברים טובים במשחק הזה. משהו השתנה. שיחקנו בעוצמה הנכונה ועם המחויבות שאני רוצה לראות, כמו קבוצה גדולה. שלטנו אך לא היה לנו מזל. יצרנו מצבים כדי להבקיע והיינו דומיננטיים בשתי המחציות. אסור לשכוח שלשחטאר יש איכויות. הגיע לנו לנצח, אנחנו בדרך הנכונה. ראיתי את שחטאר משחקת היטב נגד ריאל".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

השיפור בקבוצה: "אנחנו ביחד קצת יותר משנה, החבר'ה רכשו ידע, התאימו את עצמם וצברו ביטחון. אנחנו לוחצים בכל חלקי המגרש. בעבר היינו מתחילים לשחק באמת רק אחרי שהיינו סופגים, היום (אתמול) קרה דבר הפוך. גם במשחק הקודם (נגד בורוסיה מנשנגלדבאך) היינו טובים, כך שאני לא יכול להיות לא מרוצה. אני שמח ששוב שמרנו על שער נקי. אני לא יכול להאשים את השחקנים, בטח כשזה המשחק העשירי בארבעה ימים. התחלנו את העונה באירופה עם שישה שחקנים שלא יכלו לשחק בגלל קורונה ויחד עם הפצועים זה שמונה נעדרים".

אשלי יאנג נשמע אופטימי אף הוא: "אנחנו מאוד מאוכזבים, הגיע לנו לנצח. הוגרלנו לבית קשה אבל ככה זה ליגת האלופות. עלינו לצבור נקודות במשחקים הבאים ואז אולי התוצאה ההזו תתברר כחיובית. אני משוכנע שאם נשחק כך גם נגד ריאל מדריד אז נוכל לנצח. עלינו לנצל הזדמנויות".

אנטוניו קונטה | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי