פליקס השתווה לאגוארו: "לא קורא את הביקורות עליי"

ז'ואאו פליקס חוגג | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הכוכב בן ה-20 הפך לצעיר ביותר מאז הארגנטינאי שכובש צמד עבור אתלטיקו בליגת האלופות כשהוביל את קבוצתו ל-2:3 על זלצבורג: "אני רק רוצה ליהנות". ב"מארקה" דווח שסוארס זעם על סימאונה לאחר שהוחלף בדקה ה-82

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד ספגה בחודש האחרון ביקורות רבות על היכולת הציגה, אך אתמול (שלישי) נראה שהקולצ'ונרוס חזרו בגדול לעונה. אחרי ההפסד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות לבאיירן מינכן, הספרדים הציגו אמש משחק לחימה אופייני וניצחו 2:3 את רד בול זלצבורג, במשחק בו ז'ואאו פליקס כיכב בענק.

על אף הרכש המרשים שעשתה במהלך הפגרה, כאשר רגע השיא היה כמובן צירופו של לואיס סוארס מברצלונה, אתלטיקו לא הצליחה לייצר משחק התקפה סוחף. גם במשחק אתמול היא ירדה להפסקה מתוסכלת מאוד, זאת בעקבות העובדה שהיא הייתה צריכה להוביל בצורה משמעותית, אך התוצאה הראתה 1:1.

לפי התקשורת בספרד, המאמן דייגו סימאונה סיפק נאום קצר בחדר ההלבשה, אשר החדיר הרבה מאוד מוטיבציה בשחקנים שלו. הארגנטינאי צעק: "זה היום שלכם, זה המשחק שלכם. אין משחקים אחרים כרגע. זה רק היום בשבילכם. רק היום". ב"מארקה" צוין כי סימאונה התייחס לעובדה שקבוצתו רשמה הפסד כואב נגד אלופת אירופה, ועל כן היא חייבת ניצחון הערב כדי להיאבק על הכרטיס לשלב הבא.

סימאונה. "זה היום שלכם" | Ruben Albarrán/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מיד עם העלייה לחדר ההלבשה הרוחיבלאנקוס ספגו פעם נוספת ונקלעו לפיגור במשחק, אך כאן בדיוק נכנס פליקס לסיפור. הפורטוגלי בן ה-20 איזן את התוצאה חמש דקות לאחר מכן, ובדקה ה-85 היה שם עבור הקבוצה שלו כדי לכבוש את שער הניצחון המיוחל ולהעניק לה ניצחון ראשון העונה בצ'מפיונס.

"אני תמיד מנסה ליהנות על המגרש. בכל משחק ומשחק שאני משחק בו" אמר פליקס לאחר השריקה האחרונה והוסיף: "את האמת, בליגת האלופות אני הכי אוהב לשחק. אפשר לראות את השמחה על הפנים שלי ואני רוצה להמשיך ככה".

מלבד הצמד שכבש אתמול, הכוכב הצעיר מצא את הרשת רק פעם אחת מאז פתיחת העונה, ועל כן הוא היה לאחד מהשחקנים שזכה לביקורות הקשות ביותר. כשנשאל על כך אתמול הוא הבהיר: "אני רק רוצה לחייך על המגרש ומחוצה לו. אני לא קורא ולא יודע מה כותבים עליי בעיתונים".

פליקס. "אני רק רוצה ליהנות בכל משחק ומשחק" | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

אם מסתכלים על מספרים, בשבעת המשחקים האחרונים שלו בליגת האלופות, פליקס מעורב כבר בחמישה שערים – ארבע פעמים הוא מצא את הרשת וגם הוסיף בישול אחד. אמש הוא הפך לצעיר ביותר מאז סרחיו אגוארו שכובש צמד עבור אתלטיקו במפעל היוקרתי, כאשר שניהם עשו זאת בגיל 20, כשהארגנטינאי היה צעיר ב-146 ימים בלבד כאשר כבש נגד פ.ס.וו בספטמבר 2008.

"אני מקווה שהוא ימשיך לצמוח. כל מה שהוא עשה הערב, עם המחויבות והיכולות שהוא הראה, הדינמיקה שלו והבחירה מתי ואיך לעשות דברים, כל זה יקדם את הקבוצה" אמר סימאונה לאחר המשחק. "עם ז'ואאו יהיה טוב, אתלטיקו מדריד תהיה תחרותית יותר".

ב"מארקה" דווח על תקרית נוספת שקרתה בדקות הסיום של המשחק. לפי התחזיות המוקדמות, סוארס לא היה אמור לפתוח בהרכב נגד זלצבורג, באת בשל העובדה שלא עשה הכנה מלאה עם הקבוצה למשחק. בפועל, האורוגוואי קיבל את הקרדיט, אך בדקה ה-82, כאשר התוצאה הייתה 2:2 ואתלטיקו חיפשה נואשות שער ניצחון, סימאונה החליף אותו לטובת תומא למאר. לפי הפרסום, סוארס הביע זעם גדול על מאמנו שירד מכר הדשא ולא הסתיר זאת. לאחר מכן צולם כשהוא יושב על הספסל, ופרטים נוספים על התקרית לא פורסמו.

סוארס. זעם על סימאונה לקראת סיום המשחק | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי