"קימיך הציל את באיירן הרשלנית". נוייר העביר מסר

ג'ושוע קימיך חוגג עם שחקני באיירן מינכן | MB Media/Getty Images

בגרמניה קטלו אחרי ה-1:2 על לוקומוטיב, משחק החוץ ה-14 ללא הפסד (רק יונייטד מחזיקה ברצף ארוך מזה). "הקבוצה לא עקבית ומאפשרת לשחק נגדה". השוער הבהיר: "אסור לסמוך על מה שעשינו בעבר". ציון דרך למולר

(גודל טקסט)

באיירן מינכן ממשיכה בשלה. אלופת אירופה ניצחה אתמול (שלישי) 1:2 את לוקומוטיב מוסקבה בחוץ ולא התרגשה גם מהשער שספגה בדקה ה-70. בכך, האריכה את רצף הניצחונות שלה במפעל ל-13 – יותר מכל קבוצה אחרת. זה היה משחק החוץ ה-14 ברציפות שלה ללא הפסד, כאשר רק למנצ'סטר יונייטד הישג טוב ממנה (16 משחקים). החלפתם של תומאס מולר ולאון גורצקה במחצית בשל פציעות הפחיתה משמחת הניצחון אך בבוואריה מניחים שזה שום דבר רציני. מולר, אגב, רשם את משחקו ה-545 בקבוצה בדומה לקלאוס אאוגנטאלר (שחקן ההגנה שהיה בקבוצה בין 1976 ל-1971). רק שניים מדורגים לפניו.

האנזי פליק שהשיג את ניצחונו העשירי במפעל אמר: "זה היה ניצחון קשה, אהבתי את העבודה שלנו ואמרתי את זה לשחקנים שלי. יש גם ניצחונות כאלה. לוקומוטיב שיחקה נהדר, התגוננה חזק ויצאה קדימה בצורה מסוכנת עם כדורים ארוכים, אבל הניצחון שלנו ראוי, גם אם זה לא היה כפי שקיווינו. המאמן התייחס גם לשער הראשון כאשר קורנטן טוליסו שלח כדור מצוין הצידה, בנג'מין פבאר יישר מהאוויר ולאון גורצקה הבקיע: "זו אחת הדרך שלנו לשבור קבוצות שמתגוננות עמוק. זה עבד כמה פעמים מעבר לשער הנפלא".

בכלי התקשורת לא התרשמו. "קימיך מציל את באיירן שהייתה רשלנית בהגנה", נכתב ב"בילד". "היא שלטה במשחק לאחר שהוליכה אך בסוף בקושי ניצחה. המשחק היה פתוח לחלוטין אך ללוקומוטיב לא הייתה את האיכות כדי להבקיע". "באיירן שכחה מההצגה נגד אתלטיקו ונראתה לא עקבית לראשונה אחרי זמן רב", נכתב ב"בילד". "היא מאפשרת לשחק נגדה".

מנואל נוייר: "אנחנו מרוצים שניצחנו ומאמינים בעצמנו תמיד. יכולנו לכבוש שער נוסף שהיה מקל עלינו, אבל ספגנו והסתבכנו קצת. אני חושב שהראינו בחודשים האחרונים את הרוח שלנו, אבל אסור לנו לסמוך על זה. כל משחק מתחיל מאפס. אפשר היה לראות שלא היה לנו קל".

ג'ושוע קימיך כובש שער הניצחון (היה מעורב בשבעה מ-15 השערים האחרונים של באיירן במפעל) אמר: "לא שיחקנו רע אבל היה עלינו לסיים את זה קודם. הבקענו שער מוקדם, כמעט מכלום, אבל לא המשכנו בדרך הזו. זה היה ניצחון קשה ואנחנו שמחים לנצח גם כשאנחנו לא בשיאנו".

מנואל נוייר | MAXIM SHIPENKOV/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי