ניימאר נפצע וקן הציל את פריז, שער בכורה לזייך ב-0:4 של צ'לסי

ניימאר | TOLGA BOZOGLU / Contributor

הברזילאי הוחלף בדקה ה-26, אך החלוץ הבקיע צמד שני תוך ארבעה ימים וסידר 0:2 יקר בחוץ מול בשאקשהיר. הבלוז הביסו את קרסנודאר ברוסיה, הרכש פתח לראשונה וכבש. גם הדסון אודוי, ורנר ופוליסיק חגגו

(גודל טקסט)

לפני הקרב הגדול בין יובנטוס לברצלונה, היום השני של ליגת האלופות יצא לדרך הערב (רביעי) עם שני המשחקים המוקדמים שנערכו במסגרת המחזור השני של שלב הבתים. כצפוי, צ'לסי ופריז סן ז'רמן ניצחו בחוץ את קרסנודאר הרוסית ואיסטנבול בשאקשהיר הטורקית בהתאמה ושיפרו את מעמדן בטבלאות. בעוד הבלוז עברו את המשחק בצורה קלילה וללא בעיות מיוחדות, הצרפתים איבדו את ניימאר שנפצע והוחלף כעבור 26 דקות והם יתפללו שלא מדובר בפגיעה חמורה.

איסטנבול בשאקשהיר – פריז סן ז'רמן 2:0

אחרי ההפסד הכואב למנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה, סגנית אלופת אירופה הגיעה לטורקיה בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותה. לרוע מזלה, היא איבדה את ניימאר בדקה ה-26 לאחר שהברזילאי, שטופל על ידי הצוות הרפואי כמה דקות קודם לכן, לא היה יכול להמשיך והוחלף על ידי פאבלו סראביה. אמצעי זהירות של המאמן תומאס טוכל או פציעה רצינית? ימים יגידו.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, סראביה המחליף קיבל כדור על מגש של כסף מקיליאן אמבפה, אך הבעיטה שלו עלתה גבוה מעל המשקוף (47), איזו החמצה רשלנית. למזלו, הסכר נפרץ בהמשך כאשר מוזיה קן, שחגג צמד שערי בכורה בסוף השבוע בליגה, הפציץ צמד נוסף (64 ו-79) וסידר לפריז סן ז'רמן ניצחון חשוב עם הגולים הראשונים שלו במדיה בליגת האלופות.

ניימאר | TOLGA BOZOGLU / Contributor
ניימאר | TOLGA BOZOGLU / Contributor
מויזה קן, קיליאן אמבפה | Anthony Dibon / Contributor
מויזה קן | Pool / Pool

קרסנודאר – צ'לסי 4:0

הבלוז סיימו ב-0:0 מול סביליה במחזור הפתיחה והם הגיעו לרוסיה במטרה ברורה – לקחת שלוש נקודות שיורידו את מפלס הלחץ. חכים זייך עלה להופעת הבכורה שלו בהרכב צ'לסי וחניכיו של פרנק למפארד קיבלו הזדמנות פז לעלות ליתרון כבר בדקה ה-14, אלא שז'ורז'יניו בעט פנדל לא מוצלח לקורה וקרסנודאר ניצלה. המארחת קיוותה לרדת להפסקה ללא שער חובה, אלא שהשוער הצעיר מטביי ספונוב ביצע שגיאה חמורה (37), כאשר כדור פשוט שנבעט על ידי קאלום הדסון אודוי עבר מתחת לגופו והתגלגל אל הרשת. שער ראשון בקריירה של האנגלי הצעיר בליגת האלופות.

הרוסים החזיקו מעמד, עד שבדקה ה-76 צ'לסי קיבלה פנדל נוסף והפעם טימו ורנר לקח את האחריות, דייק בקלילות וחגג גם הוא שער ראשון במדי הבלוז במפעל היוקרתי. בשלב הזה קרסנודאר הרימה ידיים ומי שהצטרף לחגיגה היה זייך הנפלא, הרכש הנוצץ מאייאקס, שהבקיע את שערו הראשון במדי הקבוצה הלונדונית לאחר שעבר שחקן בתוך הרחבה ובעט פנימה. נגמר? לא אם זה תלוי בכריסטיאן פוליסיק המחליף, שחתם בדקה ה-90 עם בעיטה בין רגליו של השוער האומלל וזה 0:4 קל לצ'לסי, שאוהדיה בהחלט יכולים לפנטז על חורף חם במיוחד בזירה האירופית.

חכים זייך | Dmitry Feoktistov / Contributor
חכים זייך, קאי האברץ, טימו ורנר, קאלום הדסון אודוי | Dmitry Feoktistov / Contributor
טימו ורנר | Chris Lee – Chelsea FC / Contributor
חכים זייך | Chris Lee – Chelsea FC / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי