הופעה היסטורית לראשפורד, מסי הגיע ל-300 בישולים בקריירה

מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל, שחקני יוניייטד | ANTHONY DEVLIN / Contributor

האנגלי הפך לשחקן השני בתולדות יונייטד שעלה מהספסל והבקיע שלושער, ציון דרך מדהים לפרעוש. וגם: מנדי השאיר לקפה אבק, קן עקף את דל פיירו

(גודל טקסט)

מספרי הערב בליגת האלופות

0 – לאחר ארבעה משחקים במדי צ'לסי בכל המסגרות, אדוארד מנדי עדיין לא ספג. למרות פרק הזמן הקצר שלו במועדון ושני משחקים בלבד בליגת האלופות, השוער החדש של הבלוז שמר על יותר רשתות נקיות במפעל היוקרתי (2) מאשר קפה (1).

1 – טימו ורנר הבקיע את שערו הראשון במדי צ'לסי בליגת האלופות. אגב, המסורת המוזרה של החלוץ נמשכה: שמונת שעריו של הגרמני במפעל (שבעה במדי לייפציג ואחד במדי צ'לסי) נכבשו במשחקי חוץ.

1 – גם חכים זייך התכבד בשערו הראשון במדי צ'לסי בכל המסגרות בהופעתו הראשונה בהרכב. הרכש החדש של הבלוז, שכמובן נרכש מאייאקס, מעורב ישירות ב-13 שערים ב-15 ההופעות האחרונות שלו במפעל היוקרתי (שישה גולים ושבעה בישולים).

חכים זייך | Chris Lee – Chelsea FC / Contributor

2 – מויזה קן הבקיע את שני שעריו הראשונים במדי פריז סן ז'רמן בליגת האלופות ועל הדרך עשה היסטוריה כשעקף את אלסנדרו דל פיירו האגדי (20 ו-308 ימים) והפך לאיטלקי הצעיר ביותר שהבקיע בהופעתו הראשונה בהרכב במפעל היוקרתי (20 ו-243 ימים).

3 – מסי אמנם כבש, בישל והוביל את ברצלונה לניצחון גדול על יובנטוס, אך יש גם נתון די מדאיג: שלושת שעריו האחרונים של הפרעוש נכבשו בפנדלים. יותר מידי זמן ללא שער שדה.

3 – אלברו מוראטה הבקיע שלושה שערים שנפסלו בעזרת מערכת ה-VAR. האם הוא רשאי לקחת את המסך הביתה?

4– מרקוס ראשפורד הבקיע ארבעה שערים בשתי ההופעות הראשונות שלו העונה בליגת האלופות. החלוץ מצא את הרשת בשני משחקים רצופים במפעל לראשונה בקריירה שלו וכבש את השלושער הראשון שלו בתחרות היוקרתית. אם לא די בכך, ראשפורד הפך לשחקן יונייטד הראשון שהבקיע שלושער באלופות מאז רובין ואן פרסי ב-2014 ולמחליף הראשון של יונייטד שהבקיע שלושער מאז מאמנו אולה גונאר סולשיאר, שעשה זאת אי שם ב-1999 מול נוטינגהאם פורסט.

12 – ארלינג האלאנד קבע שיא חדש – השחקן הבקיע הכי הרבה שערים בעשרת משחקיו הראשונים בליגת האלופות (12 גולים). רונאלדו ומסי צריכים להיזהר?

14 – מאז תחילת עונת 2017/18, אף שחקן בליגת האלופות לא סיפק יותר בישולים מאשר קיליאן אמבפה (14), שסידר כאמר הערב שני אסיסטים לקן.

35 – מאוז עונת הבכורה של ליאו מסי בליגת האלופות אי שם ב-2004/05, רק כריסטיאנו רונאלדו (38) סיפק יותר בישולים ממנו (35).

146 – בחזרה לאמבפה. הפנומן הצרפתי מעורב ישירות ב-146 גולים ב-131 הופעות בכל המסגרות במדי פריז סן ז'רמן (96 גולים ו-50 בישולים), והוא רק בן 21. פשוט מדהים.

מויזה קן, קיליאן אמבפה | Anthony Dibon / Contributor

300 – ליאו מסי הגיע ל-300 בישולים בקריירה בכל המסגרות. נתון בלתי נתפס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי