מיליטאו ה"חיובי" היחיד בריאל לקראת אינטר, לוקאקו ייעדר מנגד

אדר מיליטאו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הבלאנקוס חששו מהתפרצות לאחר שהברזילאי אובחן כחולה, אך השאר שליליים. הזאר, אסנסיו ובנזמה יעלו בהתקפה, וראן לקראת המשחק הקריטי: "אוהבים את הלחץ". קונטה יחסר את החלוץ. וגם: סולומון יפתח בשחטאר נגד גלדבאך

(גודל טקסט)

אמנם בשבת ריאל מדריד ניצחה 1:4 את הואסקה במה שהיה הניצחון המרשים ביותר שלה ברמה ההתקפית השנה, אך מחר (שלישי) מחכה לה משחק של להיות או לחדול נגד אינטר. הבלאנקוס, שפתחו את העונה האירופית עם נקודה בלבד וחילצו בשיניים תיקו 2:2 נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, מעולם לא הודחו בשלב הבתים. רגע לפני המשחק הטריד את מנוחתו של זינדין זידאן "איום הקורונה".

בספרד דווח אתמול כי אחד משחקני הסגל של ריאל אובחן כחיובי לקורונה אך זו לא בדיקה חד משמעית. החשש היה גדול משום שמשחקה של קבוצת המילואים של המועדון נדחה בשל שלושה מקרי הידבקות וסרחיו סנטוס הצעיר, נכלל בסגל הקבוצה במשחקים האחרונים. לבסוף ריאל אישרה שאדר מיליטאו, הבלם הברזילאי, הוא זה שחולה בקורונה וייעדר מהמשחק מחר. בכל מקרה רפאל ואראן היה צפוי להחליפו בהרכב. עוד בחלק ההגנתי של הבלאנקוס, לוקאס ואסקס, הדבר הכי קרוב למגן ימני בסגל הנוכחי, התאמן כרגיל ויפתח. פרלאן מנדי עתיד לפתוח כמגן שמאלי במקומו של מרסלו ולגבי הקישור ישנה התלבטות – לוקה מודריץ' או טוני קרוס.

בכלי התקשורת נכתב לא מעט על החלק הקדמי של הבלאנקוס – אדן הזאר, קארים בנזמה ומרקו אסנסיו פתחו יחד לראשונה במשחק רשמי. "ההתקפה של ליגת האלופות" ו"הטריו שזידאן כה רצה", אלה רק חלק מהכותרות ב"אס". כעת, כל העיניים על הבלגי שכבש שער ראשון מזה 392 ימים וצריך לחלץ את הבלאנקוס מהברוך.

אדן הזאר, מרקו אסנסיו וקארים בנזמה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, זידאן נשאל האם ריאל מדריד איבדה ממעמדה באירופה ואמר: "אנחנו רוצים להילחם על הכל. מה שנאמר בחוץ לא רלוונטי, אין קבוצות קטנות והכדורגל נהיה קשה ויפה יותר".

על המעידות במחזורים הקודמים אמר זידאן: "זה המצב בבית, זה מה שקרה. עכשיו יש לנו משחק בית ואנחנו רוצים לנצח, נכון שזה גמר עבורנו, אבל כל יום בריאל מדריד הוא כמו גמר. אנחנו מרוצים ורוצים לנצח. אני לא חושב בכלל על העתיד שלי, ניתן הכל נגד אינטר. זו יריבה קשה ומסובכת שאנחנו מכירים אותה וזה משחק קשה"

על ההתקפה הנוכחית בהשוואה לשלישיית -BBC: "השחקנים שכאן תמיד רוצים לעשות היסטוריה. השלושה האלה הם חשובים ואני בטוח שהם יראו לנו דברים טובים. אני רואה בפנים שכולם רוצים לנצח וזה טוב למאמן, אני נהנה מכולם. ננסה להשיג את המטרות עם כולם".

אדן הזאר וקארים בנזמה
הזאר ובנזמה. "יראו לנו דברים טובים" | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

על מודריץ': "שום דבר לא השתנה איתו, אנחנו יודעים מה הוא בשבילנו. יש הרבה משחקים וכולם ישחקו. בכל פעם שהוא על הדשא הוא משחק נהדר. עבור מאמן זה קשה לספסל שחקן כמוהו וזה נכון שהוא לא תמיד משחק, אבל הוא שחקן חשוב".

וראן הגיע עם זידאן למסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו מאוד נרגשים. לא נתעסק בחישובים והשערות, עלינו לתת את הכל. אנחנו אוהבים לשחק תחת לחץ ורוצים לנצח. הבית מסתבך? זה נכון, זה מצב קשה, כן, אבל יש לנו קבוצה טובה ונצטרך להתמודד עם זה". כשנשאל על מנצ'סטר סיטי הבהיר: "זה שייך לעבר ועלינו להסתכל קדימה, הרי גם כשניצחנו לא דיברנו על מה שעשינו, אנחנו לא חיים על העבר וכעת המצב זהה".

כשנשאל האם הוא מרגיש טוב רק לצד סרחיו ראמוס, אמר: "אני מרגיש בנוח כשאנחנו מתגוננים כקבוצה. כשהקבוצה לא עושה עבודה טובה, הבלמים צריכים לקבל החלטות מסובכות יותר. זה נכון שללא ראמוס היינו לא טובים בליגת האלופות אבל זו עבודה של כולם. כל אחד משפר אחד את השני". בהמשך החמיא גם להזאר: "הוא אדם נהדר, אפשר לצחוק איתו הרבה ולדבר איתו על הכל, הוא השתלב היטב בחדר ההלבשה. הוא שחקן צמרת שיעזור לנו הרבה. הוא שחקן מיוחד".

רכבת ההרים של ריאל ובארסה: "זה נכון שחסרה לנו יציבות, לוח השנה מורכב וההכנה הייתה שונה. אבל הדרך עוד ארוכה ואנחנו חושבים על שיפור. אנחנו רוצים להמשיך להשתפר. אנחנו זקוקים לכל השחקנים ושכל אחד ייתן את המקסימום. טבעי שיש פציעות ועלינו להתכונן לזה, ככה זה בעומס המשחקים".

רפאל וראן | David Ramos/Getty Images

אינטר גם כן לא שקטה. רומלו לוקאקו שנעדר מה-2:2 נגד פארמה בשבת, היה "זקוק לנס" כדי להיות כשיר למשחק מחר לפי כלי התקשורת המקומיים. ואכן הבלגי לא השתתף באימון המסכם ולא ישחק. "מניין יגיעו השערים", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם נמתחה ביקורת על היכולת של לאוטרו מרטינס שרשם החמצות גדולות נגד שחטאר דונייצק, כאלה שהיו משנות את פני הבית. חמישה משחקים ו-418 דקות עברו מאז שלאוטרו הבקיע.

אשרף חכימי שרשם העונה שער ושני בישולים, ישחק לראשונה נגד הקבוצה בה גדל ויהיה אחד מהכוחות העיקריים בחלק הקדמי. מילאן שקריניאר שהחלים מנגיף הקורונה עשוי לחזק את מרכז ההגנה של האיטלקים שמתחילת העונה לא ממש עובד.

אשרף חכימי | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

הקבוצות לא נפגשו מאז עונת 1998/99, אז זה קרה פעמיים בשלב הבתים ובכל פעם ניצחה המארחת. הבלאנקוס רשמו שניים מהמפכים הגדולים בהיסטוריה שלהם נגד הנראזורי במסגרת הליגה האירופית באמצע-סוף שנות ה-80 אם כי במשחק הכי גדול ניצחה דווקא אינטר של הלניו הררה וזכתה בגביע אירופה ב-1963/64 אחרי ניצחון 1:3. ב-15 המשחקים ביניהן לאינטר מאזן חיובי של שבעה ניצחונות מול שישה הפסדים.

במשחק נוסף: שחטאר דונייצק – בורוסיה מנשנגלדבאך

מנור סולומון לא שותף ולו לדקה אחת במהלך הניצחון 1:4 של קבוצתו על מריופול ביום שבת והוא עתיד לחזור ל-11 בקרב הגדול נגד הגרמנים. טאיסון שכבש צמד ימשיך בחלק הקדמי. האורחת, מנגד, הייתה קרובה-קרובה לנצח את אינטר וריאל מדריד אך ספגה שערים מאוחרים ובאמתחתה שתי נקודות בלבד. ביום שבת היא הוכיחה שוב את כוחה כשגברה 0:1 על לייפציג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי