לוצ'סקו הסביר מה קורה למסי והבהיר: "בארסה לא תזכה העונה"

ליאו מסי | Ion Alcoba/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מאמן דינמו קייב התייחס לפרעוש ודיבר על המהפכה בברצלונה: "זה ייקח זמן, כרגע היא לא ברמה של באיירן ופ.ס.ז'". על הקורונה: "הייתי מעדיף שהמשחק יידחה". טר שטגן עשוי לשחק הערב לראשונה העונה

(גודל טקסט)

בסגל חסר במיוחד בעקבות התפרצות קורונה במועדון ולאחר ימים של חוסר ודאות בנוגע לקיום המשחק, דינמו קייב תתארח הערב (רביעי ב-22:00) בקאמפ נואו אצל ברצלונה החזקה ותקווה לא להתבזות. אגב, ביום ראשון מצפה למוליכת הליגה האוקראינית משחק חשוב לא פחות – בבית מול האלופה שחטאר דונייצק ומנור סולומון במסגרת המחזור התשיעי, כשהפער ביניהן עומד כרגע על ארבע נקודות.

האוקראינים יגיעו למשחק בברצלונה מאוכזבים במיוחד, אחרי שאיבדו יתרון כפול וסיימו רק ב-2:2 מול פרנצווארוש בשבוע שעבר. במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, הקבוצה מקייב רשמה הפסד מתקבל על הדעת, 2:0 בבית ליובנטוס החזקה. אמש, לאחר שנודע כי לרשות המאמן מירצ'ה לוצ'סקו יעמדו לפחות 13 שחקנים שליליים לקורונה, הוכרז רשמית שהתמודדות תיערך כמתוכנן.

"הייתי מעדיף שהמשחק יידחה", הודה לוצ'סקו בן ה-75, שהגיע לספרד עם 19 שחקנים, אך שישה מתוכם הוזעקו מקבוצת הנוער. המאמן הוותיק הסביר מדוע הוא היה מעדיף שההתמודדות תתקיים במועד אחר: "לרשותי עומדים כרגע רק 13 שחקנים בכירים ולכן לא אוכל לבצע חילופים במהלך המשחק. זה היה הרבה יותר טוב מבחינתנו לו ההתמודדות הייתה נערכת בהמשך העונה".

מירצ'ה לוצ'סקו | ATTILA KISBENEDEK / Contributor

לאחר מכן, מאמן דינמו קייב התייחס לליאו מסי, כוכב ברצלונה, שטרם כבש העונה שער שדה: "הוא חושב על הקבוצה ולא על עצמו. הוא מייצר מצבים, מבשל לחבריו ומבקיע בעצמו. הוא כדורגלן בלתי ייאמן. מבחינתי, זה שקוף שהוא משחק עבור הצלחת הקבוצה ומקריב את עצמו למענה ולמען השחקנים הצעירים במועדון".

לוצ'סקו המשיך: "בברצלונה הכל תלוי במה שמסי יעשה. יש להם שחקנים מוכשרים בסגל, אך אחרי ההפסד לבאיירן מינכן זה היה ברור שהקבוצה זקוקה למהפכה רצינית. זה ייקח זמן, אין לי ספק בכך. בעיניי, ברצלונה הנוכחית לא ברמה מספיק גבוהה כדי לשאוף לזכות בליגת האלופות. זה נכון שיש לה את מסי, שהוא מדהים, אבל היא לא במצב של קבוצות כמו פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי וכמובן באיירן מינכן".

ליאו מסי חוגג | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

אגב, לוצ'סקו צריך לקחת בחשבון שהוא עשוי להתמודד היום גם מול השוער מארק אנדרה טר שטגן, שהתאושש סופית מהפציעה בברך ואחרי שחזר לאימונים בימים האחרונים גם נכלל היום בסגל ברצלונה וצפוי לעמוד בין הקורות. כזכור, טר שטגן נותח באוגוסט ועד השבוע שעבר לא ערך אימונים על כר הדשא.

טר שטגן בן ה-28 פתח בעונה שעברה ב-46 משחקים של ברצלונה בכל המסגרות, אך העונה נטו הוא שעומד בשער ברצלונה בעקבות פציעתו. לפני כשבועיים ברצלונה הודיעה על הארכת חוזהו של טר שטגן עד 2025, כך שהוא עשוי להשלים 11 שנה במועדון – מאז נרכש ב-2014 תמורת 12 מיליון יורו בלבד ממנשנגלדבאך.

חזר לסגל. טר שטגן | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי