יונייטד וסולשיאר תחת מתקפה: "שיחקו כמו בני 10, פשוט מביך"

אנתוני מרסיאל מאוכזב | Burak Kara/Getty Images

ערב מביך לשדים האדומים בטורקיה. ע"פ דיווחים, נעשו גישושים אצל פוצ'טינו, בהנהלת יונייטד עדיין מכחישים. המאמן זעם: "זה בלתי נסלח, אי אפשר פשוט להופיע ולקבל שלוש נקודות"

(גודל טקסט)

המאניה-דיפרסיה של מנצ'סטר יונייטד מתחילת העונה נמשכה גם אתמול (רביעי), כאשר הקבוצה רשמה הפסד 2:1 כואב בטורקיה לבשאקשהיר בליגת האלופות. כי זו העונה של השדים האדומים – היא נעה בין הפסדים כואבים ומוזרים (3:1 לקריסטל פאלאס, 6:1 לטוטנהאם) לבין ניצחונות מרשימים במיוחד (1:2 על פריז סן ז'רמן, 0:5 על לייפציג). אבל נראה כי שני המשחקים האחרונים היו כבר יותר מדי.

ביום ראשון יונייטד הפסידה 1:0 לארסנל במשחק בו הציגה יכולת חלשה מאוד, ויכולת דומה היא הציגה גם אתמול מול בשאקשהיר. או שזו פשוט טורקיה שהיא כל כך מתקשה לשחק בה (שלושה הפסדים בשלושת משחקיה האחרונים שם). וזה כל כך חבל מבחינת הקבוצה, שהוגרלה לבית לא פשוט בצ'מפיונס ליג, ודווקא אחרי הניצחונות הנהדרים מול שתי היריבות החזקות ביותר בבית – היא רשמה את ההפסד הזה, במשחק שאם הייתה מנצחת הייתה מתקרבת מאוד להעפלה לשמינית הגמר.

על פי התקשורת האנגלית, במועדון טוענים שפיטורים של המאמן אולה גונאר סולשיאר לא באים בחשבון בשלב זה, אך ישנם גם דיווחים כי כבר נעשו גישושים עם מאוריסיו פוצ'טינו, שהוא ככל הנראה המאמן הפנוי הבכיר ביותר היום בעולם הכדורגל ומוזכר כמועמד כמעט לכל קבוצה גדולה שיש לה בעיות על הקווים.

השער הראשון שספגה יונייטד הפך לוויראלי ולמושא ללעג ברשתות החבריות. הקבוצה הוציאה קרן קצרה, כל השחקנים שלה היו בהתקפה, בזמן שדמבה בה, חלוץ בשאקשהיר היה פשוט לבד לפני קו מחצית המגרש – כך שיכל לקבל כדור ולדהור עד הסוף מבלי לשהות בעמדת נבדל. העמידה ההגנתית הייתה מביכה, וסולשיאר עצמו העביר ביקורת: "שכחנו מהחלוץ שלהם. זה בלתי נסלח".

"אי אפשר פשוט להופיע ולקבל שלוש נקודות", המשיך המאמן. "קשה להיות חיובי כשאיבדנו את הדרך שעשינו, אבל יש לנו שחקנים טובים. התוצאות בשני המשחקים האחרונים שלנו היו כמו אגרוף בבטן. הדרך היחידה שאני יודע כדי להגיב, ואני מקווה שגם השחקנים, היא להציג משהו אחר במשחק מול אברטון ביום שבת".

באנגליה קטלו את היכולת של יונייטד: "הופעה גרועה. סולשיאר צריך לתת לשחקנים לראות את הווידאו של המשחק כדי שיראו מה הם עשו". חלוץ העבר, רובין ואן פרסי, אמר: "מעולם לא צפיתי בשער כמו השער הראשון שיונייטד ספגה". מי שהיה אולי הכי תקיף הוא אגדת השדים האדומים בעבר אשר משמש כיום כפרשן, פול סקולס: "משחק הגנה של ילדים בני 10. זה פשוט מביך".

ברונו פרננדש מאוכזב | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

קשר הקבוצה, ברונו פרננדש, רצה להזכיר לכולם שאסור לשכוח גם את הדברים הטובים שעשתה יונייטד: "לפני שבוע כולם אמרנו ששיחקנו טוב נגד ניוקאסל, פ.ס.ז' ולייפציג. היינו צריכים לנצח גם את המשחק אתמול, אבל עדיין אנחנו במצב טוב. אנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים, כולם מרגישים ככה. אסור לנו לספוג שערים כמו שספגנו. עכשיו אנחנו צריכים לבדוק היטב מה עשינו לא נכון ולעשות את זה טוב יותר במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי