צפו בתקציר: ארסנל ניצחה את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד אחרי 14 שנים

פנדל מדויק של אובמיאנג (69) סידר לתותחנים 0:1 וניצחון ראשון ב"תאטרון החלומות" מזה עשור. פוגבה הכשיל את ביירין ברחבה. משחק פושר של השדים האדומים בביתם, וכעת הם מדורגים במקום ה-15 עם 7 נקודות מתוך 18

(גודל טקסט)

14 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שארסנל ניצחה באולד טראפורד, והערב (ראשון) התותחנים הצליחו לקטוע את הרצף עם 0:1 על מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור השביעי בליגה האנגלית, אשר נערך באצטדיון המפורסם. פנדל מדויק של פייר אמריק אובמיאנג הכריע את ההתמודדות, בה היה יותר יוקרה מאשר כדורגל על כר הדשא.

פתיחת העונה המסויטת של השדים האודמים נמשכת. שבע נקודות מתוך 18 אפשריות מספרות את כל הסיפור של אולה גונאר סולשיאר, שציין הערב משחק 100 על הקווים של יונייטד, שנמצאת כעת במקום ה-15 בטבלה ורשמה משחק שישי ברצף שהיא לא מנצחת בבית במסגרת הפרמיירליג, לראשונה בתולדות המועדון.

ארסנל אמנם ניצחה את דאנדולק האירית בליגה האירופית, אך אסור לשכוח שהיא הפסידה בשני המחזורים האחרונים בליגה ולכן המשחק הערב היה קריטי עבור השאיפות שלה העונה. הקבוצה של מיקל ארטטה הייתה הרבה יותר מסוכנת במשחק הערב, יזמה יותר וגרמה לדויד דה חאה לעבוד הרבה יותר מאשר ברנד לנו מן העבר השני.

ניצחון ראשון של ארסנל באולד טראפורד מאז 2006 | Paul Ellis/PA Images via Getty Images

אחרי הניצחון המרשים על לייפציג בליגת האלופות, פול פוגבה שמר על המקום שלו בהרכב, אך בדקה ה-69 הוא היה אחראי לרגע המכריע המשחק, כאשר הכשיל את הקטור ביירין בתוך הרחבה ולמעשה אפשר לאובמיאנג לכבוש את השער שניצח את המשחק. אדינסון קבאני ודוני ואן דה ביק עלו מהספסל על מנת לעזור למנצ'סטר לצאת מהפיגור שהיא נכנסה אליו, אך לצערם הם לא הצליחו לסייע.

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דוד דה חאה, לוק שואו, האריו מגוויר, ויקטור לינדלוף, ארון וואן-ביסאקה, פרד (נמניה מאטיץ', 62), פול פוגבה, סקוט מקטומיניי, ברונו פרננדש (דוני ואן דה ביק, 75), מייסון גרינווד (אדינסון קבאני, 75), מרקוס ראשפורד.

ארסנל: ברנד לנו, רוב הולדינג, גבריאל, קיירן טירני, הקטור ביירין, תומאס פארטיי, מוחמד אלנני, בוקאיו סאקה, וויליאן (איינסלי מייטלנד-ניילס, 86), אלכסנדר לקאזט (אדוארד אנקייטה, 76), פייר-אמריק אובמיאנג (שקודראן מוסטפי, 87).

מהלך המשחק

דקה 22, איום ראשון לשער במשחק: מנצ'סטר יונייטד יצאה להתקפה מהירה, כשבסיומה גרינווד ניסה להבקיע מזווית קשה ונעצר אצל לנו.

גרינווד. מצב הבקעה ראשון במשחק | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

דקה 39, כדור במשקוף! התקפה נהדרת של ארסנל הסתיימה בשיתוף פעולה של וויליאן עם אובמיאנג, כאשר בסיומה הברזילאי שלח כדור לעבר החיבורים של דה חאה, אבל פגע רק במשקוף השער.

דקה 53, אובמיאנג מתחמם: מלך השערים של ארסנל רשם מצב מסוכן ראשון במשחק עבורו, אך הבעיטה שלו לא הייתה מדויקת.

דקה 55, מגווייר החמיץ ממצב קורץ: כדור גובה של המגן שואו הגיע לראשו של הבלם, שהיה בעמדה טובה עבורו אבל נגח החוצה.

מגווייר. נגיחה לא מדויקת של הבלם | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

דקה 69, ארסנל עלתה ל-0:1! פוגבה הכשיל את ביירין ברחבה, השופט מייק דין הצביע מיד על הנקודה הלבנה. אובמיאנג ניגש לבעיטה ושלח אותה לרשת של דה חאה ללא בעיות.

רגע אחרי ההכשלה ברחבה | Paul Ellis – Pool/Getty Images
אובמיאנג לא התבלבל | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images
ארסנל עלתה בצדק ליתרון | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי