לא זז מטורינו. דיווח: רונאלדו יישאר ביובנטוס עד 2022

כריסטיאנו רונאלדו | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

לפי "טוטוספורט", הכוכב הפורטוגלי, שפתח את העונה בסערה, ימלא את חוזהו בגברת הזקנה בעיקר בגלל פירלו: "עבר זמן רב עד שהוקסם כל כך ממאמן". בשלישי הוא יחפש שער בכורה העונה בליגת האלופות - נגד פרנצווארוש

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

דווקא כשהוא לקראת גיל 36 רשם כריסטיאנו רונאלדו את פתיחת העונה הטובה בקריירה שלו במסגרת הליגה. הפורטוגלי שלהט עם צמד ב-0:2 על קליארי הבקיע שמונה שערי ליגה בחמישה משחקים (380 דקות בלבד). לאחרונה ריחפו שמועות על עזיבה אפשרית של החלוץ אלא שהבוקר ב"טוטוספורט" האיטלקי כי אלה מנותקות מהמציאות ורונאלדו יימלא את חוזהו ביובנטוס עד 2022.

נכתב על למאמן החדש אנדראה פירלו הייתה השפעה גדולה על הכוכב שהחליט שהכי טוב עבורו להישאר בטורינו. "עבר זמן רב מאז שרונאלדו כה התרשם ממאמן. הוא שכנע אותו ברעיונותיו ובענווה שלו. פירלו מדבר ורונאלדו מהנהן יותר ויותר", נכתב בדיווח.

בידיעה נכתב שיש למאמן חלק ביכולת הנפלאה של רונאלדו אותו רק מגיפת הקורונה הצליחה לעצור. "רונאלדו רוצה לעזור לפירלו לנצח והוא רוצה לאפשר לו להשיג את המטרות האישיות שלו". לסיכום נכתב: "בימים אלה של שמועות, הקשר בין פירלו ורונאלדו הידק את הקשר של הפורטוגלי עם המועדון".

שער "טוטוספורט" | צילום מסך: טוטוספורט

דברים אלה מצטרפים למה שאמר המנהל המקצועי, פאביו פאטריצ'י, לפני המשחק ביום שבת: "תמיד ישנן שמועות, אני רואה את רונאלדו ממשיך כאן ושוב עוד ועוד שיאים". גם סוכנו של הכוכב, ז'ורזה מנדש, התראיין ואמר: "הוא הטוב בהיסטוריה של הכדורגל ואי אפשר להשוות אליו אף אחד אחר. אין שיא שהוא לא יכול לשבור. בקרוב הוא יהפוך לשחקן עם הכי הרבה שערים".

מחר (שלישי) תארח הגברת הזקנה את פרנצווארוש ההונגרית ותוכל להבטיח את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. הפורטוגלי יחפש שער בכורה העונה במפעל, בעוד מי שכבש בינתיים ארבעה הוא אלברט מוראטה. עונת השיא של הספרדי במפעל הייתה ב-2014/15, כשהגיע עם הגברת הזקנה עד לגמר.

במסיבת העיתונאים אמר פירלו: "להבטיח את העלייה כבר מחר זה דבר חשוב לנו, כי זה יאפשר לנו להעניק מנוחה לאלו ששיחקו הרבה מתחילת העונה וזקוקים למנוחה. זה משחק חשוב מאוד עבורנו מחר, אסור לנו להפסיד אותו ובתקווה שנבטיח את העלייה מהר ככל שניתן".

פירלו גם התייחס לירידה במעמדו של פאולו דיבאלה והבהיר: "אנחנו חושבים על החלק ההתקפי כל הזמן ומחפשים פתרונות ורעיונות. אנחנו ננסה לשחק עם כריסטיאנו רונאלדו, אלברו מוראטה ופאולו דיבאלה ביחד, אבל זה ייקח זמן".

מתייס דה ליכט שהתאושש מהפציעה ורשם את הופעת הבכורה שלו העונה נגד קליארי אמר עוד קודם לכן: "היו חודשים קשים, עבדתי כל כך קשה כדי לחזור לשחק, אבל גם סבל יכול להיות חיובים לפעמים. אני לא מתחרט ששיחקתי עם כתף פגועה כי עזרתי לקבוצה לזכות באליפות". ג'ורג'יו קייליני ולאונרדו בונוצ'י הפצועים ימשיכו להיעדר (כמו גם ארון ראמזי) כך שההולנדי שב בדיוק בזמן. ג'יאנלואיג'י בופון יפנה את מקומו כמובן בין הקורות לוויצ'ך שצ'סני.

מתייס דה ליכט | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

על השינויים: "יש לנו מנטאליות אחרת בשנה שעברה רצינו ללחוץ גבוה אך עם פירלו אנחנו משחקים כדורגל מודרני יותר, אני אוהב את זה, ככה שיחקתי במדי אייאקס. אנחנו עדיין ב-70% אולי לגבי מימוש הפוטנציאל, יש הרבה קבוצות חזקות, אנחנו מרוכזים בעצמנו ומסוגלים לזכות שוב באליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי