מסי מחוץ לסגל ברצלונה למשחק נגד דינמו קייב: "הזמן שלו לנוח"

ליאו מסי | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

לקראת חודש אינטנסיבי במיוחד ולאור העובדה שבליגת האלופות ניצחה הקבוצה בשלושת משחקיה, רונאלד קומאן אישר שהקפטן שלו וגם פרנקי דה יונג לא ייצאו למשחק באוקראינה. וגם: האם יגיע חיזוק בינואר?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בליגה הספרדית ברצלונה אמנם מקרטעת בלשון המעטה והיא עם ניצוחן אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, אחרי שבשבת נכנעה 1:0 גם לאתלטיקו מדריד, אבל בליגת האלופות היא עם מאזן מושלם הודות ל-1:5 קליל על פרנצווארוש, 0:2 בטורינו על יובנטוס ו-1:2 על דינמו קייב במחזור שעבר.

מחר (שלישי, 22:00) תפגוש ברצלונה את האוקראינים פעם נוספת, הפעם בקייב כמובן, ומי שלא נכלל בסגל למשחק ויישאר בספרד הוא הקפטן והכוכב הגדול של הקבוצה, ליאו מסי.

רונאלד קומאן נשאל על כך במסיבת העיתונאים הבוקר והסביר: "החלטנו שמסי ופרנקי דה יונג לא ייצאו איתנו לאוקראינה מכיוון שאנחנו בעמדה נוחה בליגת האלופות והם זקוקים למנוחה אחרי הרבה משחקים. זה הזמן שלהם לנוח. מדברים הרבה על מסי, הוא שחקן שיש לו השפעה עצומה על הקבוצה ועל כל המועדון ואני משוכנע גם עכשיו שהוא השחקן שאנחנו זקוקים לו יותר מכל".

בנוסף למסי ודה יונג, כמובן שייעדרו גם הפצועים הטריים מההפסד בשבת, ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו שלא צפויים לשוב לפחות בחודשיים הקרובים, במקרה של הבלם כנראה שייתכן שיושבת קרוב לחצי שנה. מי שכן זומנו לסגל על ידי קומאן הם מתאוס פרננדס וקונרד דה לה פואנטה.

ברצלונה כאמור נמצאת בתקופה רעה, גם מסי עצמו שובר שיאים שליליים מבחינתו והוא עם שלושה שערים בשמונה מחזורים בספרד, מהם שני שערים מפנדל – אם תרצו, שער אחד בלבד שאינו ממצב נייח. בליגת האלופות, לעומת זאת, הוא כבש בכל שלושת המשחקים הקודמים וגם בישל שניים, כמספר הבישולים שלו העונה ב"לה ליגה".

בחודש דצמבר מצפה לברצלונה לו"ז אינטנסיבי במיוחד, משמע משחק כמעט כל שלושה ימים: ביום ראשון היא תארח את אוסאסונה בליגה, ברביעי הבא תארח את פרנצווארוש, שלושה ימים אחר כך תתארח אצל קאדיס, כעבור עוד שלושה ימים תארח את יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו ובהמשך החודש תפגוש גם את לבאנטה, ריאל סוסיאדד (מוליכת הליגה), ולנסיה וריאל ויאדוליד. רק לאחר מכן היא תזכה למספר ימי מנוחה הודות לחג המולד ובסך הכל תזכה לכשבוע של מנוחה עד למשחק מול אייבר שיסיים את שנת 2020.

במסיבת העיתונאים קומאן גם דיבר על הפציעה של פיקה: "זו מכה קשה עבורנו. אם נתחזק בבלם בינואר? יש 2-3 עמדות שאנחנו צריכים להתחזק בהן ואחד מהן היא במרכז ההגנה, אבל נכון להיום אנחנו לא יכולים לצרף שחקנים (בגלל קשיים תקציביים). צירפנו לסגל שחקנים שראויים להיות כאן כמו מתאוס ואוסקר מינגסה, שיכול לקבל הזדמנות כי אראוחו עוד פצוע".

על התקופה הרעה אמר המאמן: "לזכות בליגת האלופות ובליגה הספרדית זה לא קל, אבל אני בטוח שנתמודד על זכייה בשני המפעלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי