בנזמה ייעדר נגד אינטר, קונטה: "אין יום אחר, צריכים לנצח"

קארים בנזמה | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

החלוץ יייעדר מהמשחק הקריטי של ריאל בסן סירו ביום רביעי ויוחלף במריאנו. גם ראמוס בחוץ, קאסמירו חוזר. המאמן : "עלינו לעשות את קפיצת המדרגה". סולומון יפתח מול גלדבאך שניצחה 0:6 באוקראינה

(גודל טקסט)

רגע האמת של ריאל מדריד הגיע. הבלאנקוס יתארחו מחר (רביעי ב-22:00) בסן סירו נגד אינטר במשחק קריטי במחזור הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות. הקבוצה של זינדין זידאן עם ארבע נקודות בלבד אחרי שלושה מחזורים, מדורגת במקום השלישי אחרי בורוסיה מנשנגלדבאך ושחטאר דונייצק של מנור סולומון. ריאל מעולם לא ניצחה בסן סירו – לא את אינטר ולא את מילאן, אך זכתה שם בגביע האלופות ה-11 שלה. זידאן, שחתום על שושלת חסרת תקדים עם שלוש זכיות ברציפות, מקווה לא להיות חתום גם על הישג מפוקפק הדחה ראשונה איי פעם של ריאל בשלב הבתים.

לקראת המשחק הבלאנקוס קיבלו בשורות לא פשוטות כאשר החלוץ קארים בנזמה שלא הצליח להתאמן עם חבריו מאז ההפסד 4:1 במאסטייה – עדיין לא כשיר והוא נותר מחוץ לסגל. הצרפתי נפצע דווקא כשנכנס לכושר עם חמישה שערים בארבעה משחקים, כולל נגד הנראזורי במשחק בספרד שהסתיים בניצחון 2:3.

הוא יוחלף במריאנו דיאס, שהבקיע ב-1:1 נגד ויאריאל ביום שבת כבר אחרי שתי דקות. החלוץ אפילו זכה לקבל כותרת בשער ה-"אס" שם נכתב כי המצ'אפ שלו מול רומלו לוקאקו עשוי להכריע את ההתמודדות "התנגשות כבדה", נכתב בתיאור. הבלגי מבקיע שער בכל משחק ומריאנו מחזיק ברקורד יפה של שער כל 130 דקות מאז שחזר לקבוצה בקיץ 2018 (בסך הכל תקופתו במועדון הוא כובש בכל 98 דקות בממוצע).

הסגל של ריאל מדריד:

בנזמה הוא לא הנעדר היחיד – גם הקפטן סרחיו ראמוס, החלוץ לוקה יוביץ' והקשר פדה ואלוורדה פצועים, כשאדר מיליטאו עדיין חיובי לקורונה. חדשות טובות הגיעו מכיוונו של קאסמירו, אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה. הקשר הברזילאי שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים משום שאובחו כחיובי לנגיף, קיבל למעשה את ה"פטור" אחרי שהבדיקה האחרונה יצאה שלילית והוא בסגל למשחק ואף יפתח בהרכב.

בנושא אחר, לאחרונה פורסם כי איסקו ביקש מריאל מדריד לעזוב בינואר. אביו וסוכנו של הקשר אישרו בתוכנית "El Larguero" שהקשר חושב שהגיע הזמן להתאוורר ולשחק בליגה אחרת, אם כי זו לא תהיה בעיה עבורו להישאר עד תום העונה הנוכחית. כרגע הוא לא מחזיק בהצעות אתמול נטען כי במועדון הופתעו מרצונו שכן בקיץ הוא התעקש להמשיך.

גם אצל אינטר לא שקט. הקבוצה של אנטוניו קונטה לא רוצה להיות מודחת בשלב הבתים בליגת האלופות זו השנה השלישית ברציפות. בתשעת המשחקים האחרונים שלה בצ'מפיונס היא ניצחה רק פעמיים. לאוטרו מרטינס צפוי לחזור לחוד על חשבונו של אלכסיס סאנצ'ס וישתף פעולה עם רומלו לוקאקו, שנעדר מהמשחק במדריד בין הקבוצות, אם כי מרסלו ברוזוביץ' עדיין לא החלים מהקורונה וייעדר.

ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב: "מדובר במשחק שהוא פרשת דרכים עבור אינטר. השעה הראשונה נגד טורינו הרגישה עבור קונטה כאילו שחקניו בוגדים בו". שניים שספגו ביקורות הם אשרף חכימי, שהגיע כרכש המשמעותי של הקבוצה בחלון ההעברות ("לא מספק את הסחורה") וכן ארתורו וידאל שמאכזב אף הוא. "אינטר זקוקה ללילה גדול כפי שעשתה בליגה האירופית בשנה שעברה – עד לגמר".

אשרף חכימי מול סרחיו ראמוס. עד עכשיו, המגן מאכזב | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

קונטה אמר לקראת המשחק: "אני מסכים שזה כמו גמר, אין יום אחר, אנחנו צריכים לנצח. הראינו במשחק הראשון למה אנחנו מסוגלים. עדיין לא עשינו את קפיצת המדרגה אבל המילים כרגע חסרות ערך. עלינו לקחת אחריות, יש זמן להשיג את זה. צריך יותר ריכוז, יותר אחריות, יותר תשומת לב".

המאמן לא מתרשם מההיעדרויות בסגל ריאל: "מצחיק אותי שמדברים על זה בכלי התקשורת. ריאל מדריד בדרך לא יכולה לבכות על כך. יש לה מספיק שחקנים טובים". קונטה הוסיף שהוא היה מוכן לביקורות מצד התקשורת – "העבודה שלנו תמיד נתפסת כשלילית, ידענו את זה עוד מהעונה שעברה, אני הייתי מכון נפשית, אבל כנראה שהשחקנים שלי לא. עלינו להגיב בשטח".

האם אלכסיס סאנצ'ס, לאוטרו ולוקאקו יכולים לפתוח מההתחלה: "זה יכול להיות פיתרון במשחק נגד קבוצה ברמה נמוכה מאיתנו, אנחנו קבוצה התקפית מאוד בין-כה. לשחק עם שלושה חלוצים זה יהיה קשה מאוד. במהלך שלבים מסוימים במשחק ייתכן וניקח יותר סיכונים".

סמיר הנדנוביץ' | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

השוער והקפטן סמיר הנדנוביץ' הסביר: "אנחנו עושים יותר מדי טעויות ולכן לא הצלחנו לנצח בליגת האלופות. בצפייה במשחקים אפשר לומר שהגיע לנו יותר, אבל נותרו עוד שלושה משחקים. זה בהחלט מודרג שספגנו הרבה שערים. קבוצות מתגוננות נגדנו ואנחנו טועים. עלינו להשתפר".

בורוסיה מנשנגלדבאך – שחטאר דונייצק (19:55)

למרות שהיממה את ריאל מדריד במחזור הפתיחה, מאז שחטאר דונייצק השיגה רק נקודה בליגת האלופות ובמשחק האחרון הובסה קשות על ידי יריבתה מחר, מנשנגלדבאך שניצחה 0:6 באוקראינה ומוליכה את בית 2. לאחר אותו משחק, שחטאר הספיקה לגבור 0:3 על דינמו קייב בליגה, אך לפני שלושה ימים היא שמטה נקודות ב-1:1 נגד אולכסנדריה.

"התבוסה 6:0 מול גלדבאך עדיין כואבת לנו מאוד, אבל זה לא ישפיע על המשחק מחר", אמר המאמן לואיס קסטרו, "ניתחנו, הבנו מה קרה לנו ונעלה מחר בביטחון מלא, כמו תמיד". הכתומים-שחורים שוב יחסרו כמות גדולה של שחקנים בגלל פציעות, ומנור סולומון שצפוי לפתוח בהרכב ינסה לחפות עליהם ולמצוא שוב את הרשת.

מנור סולומון | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

הגרמנים, מנגד, מגיעים למשחק מהמקום השביעי בלבד בבונדסליגה ולאחר תיקו 1:1 מאכזב נגד אאוגסבורג. החלוץ אלאסן פלאה שהרשית שלושער במשחק באוקראינה, ייעדר בשל פציעה וגם הקשר יונאס הופמן לא כשיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי