טוכל השתולל על העיתונאי, הבצורת של אמבפה נמשכת

תומאס טוכל זועם | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בפ.ס.ז' נשמו לרווחה אחרי ה-0:1 על לייפציג, אך בתקשורת קטלו אחרי ההופעה הלא משכנעת והסטטיסטיקה האיומה. המאמן זעם: "בוא תשאל שוב על עתידי אם יש לך ביצים. הצרפתי לא כבש במפעל כבר שמונה משחקים ברציפות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לא מעט לחץ השתחרר בפריז סן ז'רמן עם הניצחון אתמול (שלישי) 0:1 על לייפציג בליגת האלופות. היטיבו לתאר זאת שני הכוכבים, קיליאן אמבפה וניימאר, שלא אחת הואשמו בחוסר מחויבות ואילו אמש בדקות האחרונות נעו על הספסל בחוסר נוחות ורק חיכו לשריקת הסיום. הצרפתים נהנו מפנדל מוקדם של ניימאר שהפך לשחקן הדרום אמריקאי עם מספר השערים השלישי הכי גבוה בליגת האלופות, והבקיעו במשחק מספר 30 ברציפות בשלב הבתים, אך היכולת הייתה מאכזבת, בלשון המעטה.

אלופת צרפת החזיקה בכדור רק 37.2% מהזמן, הכי מעט שלהם מאז המשחק נגד באיירן מינכן בספטמבר 2017, ואחוז המסירות המדויקות (75.7%) היה הנמוך ביותר שלהם בשלב הבתים בליגת האלופות בעידן הקטארי. על כן, הביקורות נגד פ.ס.ז' ממש לא פסקו. במועדון יודעים שעליהם להשתפר משמעותית לפני הביקור באולד טראפורד בשבוע הבא.

המאמן תומאס טוכל היה נסער ותקף את העיתונאים: "היה חסר לנו מעט קצב היום, היה קשה למצוא 11 שחקנים שיכולים לעמוד בעומס הפיזי. אנחנו רוצים לתקוף ולשחק את הכדורגל שלנו אבל לעתים זה לא אפשרי ברמה הפיזית. היה חסר לנו מזל במשחק בלייפציג וכעת היה לנו. אני לא מתכוון להתנצל על הניצחון הזה. יש הסברים ואתם תמיד קוראים לזה תירוצים. יש לי הרגשה שאתם תמיד שואלים את אותן השאלות. בואו נראה אם יש לך ביצים לשאול על העתיד שלי שוב".

על העונה הלא פשוטה של קבוצתו: "שיחקנו 11 משחקי ליגה ועוד ארבעה בליגת האלופות. מרקו וראטי שיחק בלי להתאמן, אותו דבר לגבי ניימאר. היו לנו בסביבות המאה פציעות ואני לא מגזים. אני מקווה שנצליח להתאושש. אם יהיה עלינו לעשות שוב הרבה הגנה – נעשה זאת".

הקפטן מרקיניוס אמר: "מבחינתי היינו טובים יותר עם חמישה בהגנה. היה לנו קצת קשה ללחוץ אותם ולא הרשמנו התקפית אבל הגנתית היינו בטוחים. יש הרבה דברים שקורים – שחקנים נעדרים, חלקם משחקים עם כאבים. עמדנו באתגר וזה הכי חשוב. אנחנו מאושרים, שלא יהיה לכם ספק, הקבוצה עברה רגע קשה". הבלם זכה למחמאות ממאמנו: "הוא היה יוצא דופן, מנהיג אמיתי וקפטן אמיתי".

"פ.ס.ז' סבלה לא מעט וגם רעדה, אבל ניצחה את לייפציג ותפסה את המקום השני. היא נמנעה ממבוכה ויש לה עוד שני גמרים", נכתב ב"לאקיפ". על ניימאר נכתב שהוא רחוק משיאו בפן הפיזי, התמזמז עם הכדור אבל ידע לעמוד בלחץ וכבש את הפנדל הקריטי. מרקיניוס זכה לציון 7 בעוד קיליאן אמבפה שהמשיך את הבצורת במפעל – שמונה משחקים ללא שער – קיבל את הציון הנמוך 3. "מבחינתי אמבפה, השקט נמשך. השער המאה שלו בפ.ס.ז' ייחכה", נכתב בביקורת ב"לה פריסיאן". "הזמן ארוך מאוד ומרגיש כמו נצח. לפ.ס.ז' אין במה להתגאות", נכתב באותו המקור. "פ.ס.ז' עדיין בחיים אבל היא שבירה מאוד והיכולת מטרידה".

בפ.ס.ז' יכולים לנשום לרווחה | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי