יונייטד בטירוף: אולד טראפורד שוב מבצר, ברונו כובש כמו סקולס

ברונו ופרננדש ושחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

השדים האדומים הרשימו ב-1:4 על בשאקשהיר והובילו 0:3 במחצית במשחק בית באירופה לראשונה מאז השביעייה נגד רומא ב-2007. קשר העבר החמיא לפורטוגלי על השער הראשון הנהדר. סולשיאר מרוצה: "קבאני ודוני משתלבים"

(גודל טקסט)

קשה להאמין שלפני שלושה שבועות זה היה כל כך שונה. מנצ'סטר יונייטד אמנם עדיין לא הבטיחה סופית את מקומה בשמינית הגמר אך עשתה צעד משמעותי עם הניצחון 1:4 על בשאקשהיר אתמול (שלישי) באולד טראפורד. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר מציגה רקורד מרשים במשחקי הבית באירופה כאשר ניצחה בכל שבעה האחרונים עם יחס שערים 2:24. ארבעה מ-12 שעריה העונה במפעל, כ-1/3, הגיעו מהמחליפים – יותר מכל קבוצה אחרת. אגב, הפעם האחרונה בה השדים האדומים הובילו 0:3 במחצית באולד טראפורד בצ'מפיונס הייתה ב-1:7 הנהדר נגד רומא ברבע הגמר ב-2007.

ברונו פרננדש היה כוכב המשחק כמובן ולקח את העניינים לידיים ולרגליים עם צמד עד הדקה ה-19. ב-35 משחקיו במועדון היה מעורב ב-34 שערים ב-35 משחקים – רקורד בלתי נתפס. "ברונו חובט עם אגרוף חזק", נכתב בשער עיתון "גרדיאן". מעבר לכך, הפורטוגלי הפגין חברות כשוויתר על הפנדל בדקה ה-35 ואפשר למרקוס ראשפורד לבעוט במקומו ולכבוש. האנגלי, אגב, כבש חמישה שערים בארבעת משחקיו בליגת האלופות – אותה הכמות שהייתה לו ב-18 ההופעות הראשונות שלו במפעל. "פעם, היעדרותו של פול פוגבה הייתה גורמת לבעיות. זה כבר מזמן לא כך", נכתב ב-"BBC".

"כמובן שכל שחקן רוצה לכבוש שלושער, אבל אמרתי אחרי המשחק בפרמיירליג שראשפורד יכול לקחת את הפנדל הבא. הוא אחד הכובשים המובילים שלנו בליגת האלופות וחשוב לו לקבל את הביטחון הזה. זה לא משנה מי בועט כל עוד הקבוצה מבקיעה", הסביר פרננדש.

כותרות העיתונים באנגליה | צילומי מסך: "טלגרף", "דיילי אקספרס"

השער הראשון שכבש, כשהמתין מחוץ לרחבה לאחר הקרן ובעט פצצה לרשת – הזכיר לרבים את פול סקולס הקשר הג'ינג'י הנפלא ששיחק בקבוצה. פרננדש אמר: "זה היה שער מרהיב, לחלוטין, עלייך להיות מוכן בקצה הרחבה גם בשביל זה וגם כי אולי תידרש לעצור התקפה מתפרצת של היריבה. "הוא השחקן הכי יצירתי שלהם, זה שתמיד יוצר את המצבים, אהבתי את השער שלו", החמיא סקולס. בפאנל הפרשנים ישבו גם ריו פרדיננד, גארי ליניקר ואואן הארגריבס שהסכימו פה אחד: "זה שער כמו של סקולסי".

אדינסון קבאני פתח לראשונה בהרכב השדים האדומים וגם דוני ואן דה בייק קיבל את האשראי. סולשיאר אמר על כך: "הם מתרגלים לאיך שאנחנו רוצים שהם ישחקו. דוני מגוון ויכול לשחק בעמדות רבות באמצע בעוד קבאני הוא '9' מהדור של פכם שלא היה לנו זמן רב. שמחתי גם מההופעה של אנתוני מרסיאל בכנף שמאל", אמר.

על המשחק: "הרגשתי שבמחצית הראשונה ראינו קבוצה נחושה שיודעת מה היא רוצה מעצמה ומסוגלת לכבוש. זה ערב בליגת האלופות, באולד טראפורד, צריך ליהנות ולנצח. השערים היו יפים ואני מרוצה. אנחנו צריכים נקודה בלבד כדי להעפיל אבל המטרה היא לסיים במקום הראשון.

אדינסון קבאני | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

הדאגות היחידות מגיעות מצידם של ארון ואן ביסאקה ו-ויקטור לינדלוף שהוחלפו בשל פציעות קלות ובקבוצה מקווים שיהיו כשירים למחזור הליגה בשבת. הנורבגי התייחס גם לעניין הפנדלים: "ראשפורד פנדליסט טוב גם כן, מרסיאל ניסה גם הוא נגד לייפציג, אז למה שהבועטים שלנו לא יתחלקו לעתים? אין לי מה להתערב בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי