הזאר יחמיץ שמונה משחקים: "המתח הנפשי הופך אותו לפציע"

אדן הזאר | Peter Powell/Pool via Getty Images

על פי 'רדיו קופה', הבלגי לא ישוב ב-2020 והיעד שסומן הוא המשחק מול סלטה ויגו ב-3 בינואר. זידאן לפני שחטאר: "אדן בחור חזק והוא הוכיח את זה". רופא נבחרת בלגיה: "התמונות מאלאבס העציבו את כולנו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחנוות רצופים ומרשימים על אינטר, שלוש נקודות בחוץ מול שחטאר דונייצק יבטיחו לריאל מדריד כבר הערב (שלישי ב-19:55) את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות בתום המחזור החמישי של שלב הבתים. בניגוד למפעל היוקרתי בו הבלאנקוס חזרו לעצמם ואף הציגו יכולת פנטסטיות במשחק החוץ האחרון מול הנראזורי, בליגה הספרדית הם לא ניצחו כבר שלושה משחקים ברציפות ובעוד ארבעה ימים (שבת ב-17:15) מצפה להם משחק חוץ קריטי מול סביליה החזקה, בו הם יהיו חייבים לנצח על מנת להגיע לדרבי מול אתלטיקו מדריד בפער סביר.

ריאל מדריד תעלה אל כר הדשא הערב ללא אדן הזאר, שנפצע במהלך ההפסד 2:1 לאלאבס. אתמול נודע באופן רשמי כי הבלגי סובל ממתיחה בשריר הירך והבוקר כבר פורסם ב'רדיו קופה' שהוא ככל הנראה לא יחזור לשחק כדורגל ב-2020. המשמעות היא שהוא יחמיץ שמונה משחקים (שישה בליגה ושניים בליגת האלופות). על פי הדיווח, הזאר לקח את הפציעה בצורה קשה מאוד והמטרה שסומנה במועדון ובסביבת השחקן היא להיות כשיר למשחק מול סלטה ויגו ב-3 בינואר. זו הפציעה התשיעית של הבלגי מאז שהצטרף לבלאנקוס בקיץ 2019 מצ'לסי. בלתי נתפס.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק באוקראינה, המאמן זינדין זידאן נשאל על הכוכב הבלגי שכידוע רק לאחרונה חזר מפציעה נוספת: "הזאר בחור חזק והוא כבר הוכיח את זה. הפציעה הזו מבאסת מאוד עבורו ועבור הקבוצה, אך אין לי ספק לגבי הדברים שאדן מתכוון להשיג בריאל מדריד".

גם בבלגיה מתעסקים ללא הרף במצבו של הבלגי ורופא הנבחרת הלאומית אמר: "אדן נמצא תחת לחץ בלתי רגיל בריאל מדריד והמתח הנפשי הזה גורם למתח בשרירים, מה שהופך אותו להיות הרבה יותר חשוף לפציעות. הוא היה במיטבו במשחקים האחרונים וגרם לכולנו אושר, אבל התמונות מאלאבס העציבו את כולם".

זידאן הוסיף והתייחס למשחק הערב באוקראינה: "ניצחון יעלה אותנו לשלב הבא, כך שמדובר בגמר מבחינתנו ורק על זה אנחנו חושבים. שחקני ריאל מדריד לעולם לא יאבד את הרצון להצליח. הם יודעים באיזה מעדון הם נמצאים ומה המשמעות של לשחק עבורו".

מבחינה מקצועית, הקפטן סרחיו ראמוס לא התאושש וייעדר גם הערב. הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של החלוץ קארים בנזמה שהחלים מהפציעה שגרמה לו לפספס את שלושת המשחקים האחרונים. הצרפתי נכלל בסגל וצפוי לפתוח בחוד במקומו של מריאנו דיאס.

אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי