סולומון השתווה לזהבי: "לנצח את ריאל פעמיים זה כמו חלום"

מנור סולומון | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

קשר הנבחרת כבש את שערו הרביעי בליגת האלופות והצטנע: "משחק נהדר ותוצאה נהדרת. יש לנו סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא". חלוץ פ.ס.וו פרגן. המאמן קסטרו: "עשינו הגנה היטב, אף אחד לא האמין שזה יהיה המצב"

(גודל טקסט)

מנור סולומון עשה זאת שוב. קשר הכנף הצעיר של נבחרת ישראל עלה מהספסל נגד ריאל מדריד אתמול (שלישי) בדקה ה-78 וכעבור שמונה דקות כבש שער גדול, כמו במשחק הראשון בספרד בו ניצחה שחטאר 2:3. זה היה שערו הרביעי של סולומון בליגת האלופות והוא השווה את מספר הכיבושים של ברוך דגו וערן זהבי, שעשו זאת בקבוצות ישראליות, במשחקו העשירי במפעל. יוסי בניון, כידוע, מוביל את רשימת הישראלים עם שבעה שערים בליגת האלופות.

בזכות שעריו של סולומון והניצחונות על ריאל מדריד, האוקראינים יהיו תלויים כעת בעצמם במחזור הסיום של שלב הבתים ואם ינצחו את אינטר – ישיגו את הכרטיס לשמינית הגמר לראשונה מאז 2017/18. ברחבי העולם פרגנו לקשר.

כמובן שסולומון היה נרגש ואמר: "להבקיע נגד ריאל מדריד זו שמחה אדירה. שש נקודות נגד קבוצה כזו משני משחקים – זה פשוט חלום שהתגשם. אני חושב שעשינו משחק נהדר והשגנו תוצאה נהדרת". על ההמשך: "כעת יש לנו סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא, אבל עומד בפנינו משחק קשה מאוד נגד אינטר".

התגובה הצנועה של מנור סולמון לשער שלו:

שחקני הנבחרת לא שכחו לפרגן למנור. "ענק!!! תמשיך ככה", הגיב לו ערן זהבי. "ילד מרגש, גאווה שלנו", כתב לו דור מיכה. "מפלצת של משחק", פרגן לו דן ביטון. גם אלי דסה ("אתה ענק") טאלב טוואטחה, מואנס דאבור (כוכב!") כתבו.

המאמן לואיס קסטרו הפגין ביטחון גדול ערב המשחק ובראיון ל"מארקה" אמר שהוא משוכנע שקבוצתו יכולה להכניע את הבלאנקוס שוב. ואכן, האוקראינים השאירו מאחור את שתי התבוסות נגד בורוסיה מנשנגלדבאך. "ריאל פתחה חזק אבל תמיד עשינו הגנה עם הרבה איכות ואינטיליגנציה, העמידה שלנו על המגרש הייתה ברורה. במחצית השנייה השתפרנו מאוד ומצאנו את הדרך לתקוף", בירך המאמן.

מנור סולומון | Anatolii Stepanov/Anadolu Agency via Getty Images

עוד אמר: "הבית הזה קשה לכולם, ללא ספק. אף אחד לא היה יכול לחשוב שיהיו לנו שבע נקודות עם משחק אחד שנותר. הכל יכול לקרות. מה שלא קרה בגרמניה – זה היה בלתי מוסבר. העבודה היום-יומית היא מה שאיחדה את הקבוצה, אנחנו לא צריכים את מה שמגיע מבחוץ. אנחנו יודעים מתי אנחנו טובים ומתי אנחנו לא". המאמן ניתח גם את ריאל: "יש להם בעיות נגד קבוצות שמשחקות עם קו הגנה נמוך. ניצלנו את זה כדי לפגוע בהם".

הדבר היחיד שהעיב על שמחת הניצחון – החלוץ ג'וניור מוראס שספג מכה חזקה מרפאל וראן ונאלץ להתחלף. "הוא רצה מאוד להמשיך אבל המכה הייתה חזקה מדי ולא הייתה לנו ברירה, הבנו שהוא לא יוכל לסיים אפילו את המחצית הראשונה".

הקשר ויקטור קובאלנקו: "רצינו לגאול את עצמנו מהתחושות הנוראיות אחרי גלדבאך. עבדנו קשה מאוד והוכחנו שאנחנו יכולים להתחרות בכבוד ולנצח מועדון פאר כמו ריאל. אולי היינו מעט ברי מזל במחצית הראשונה כשהם לא הבקיעו, השוער טרובין היה נהדר כשהיינו זקוקים לו, אבל ניצלנו את המצבים שלנו ואנחנו מאושרים. כמובן שאנחנו רוצים להעפיל".

לואיס קסטרו | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי