הזאר ייעדר כשלושה שבועות, בנזמה צפוי לחזור להרכב

אדן הזאר | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הבלגי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הצרפתי החלים וככל הנראה יעלה בחוד במקום דיאס. לאחר ה-2:3 במדריד, לואיס קסטרו סבור ששחטאר דונייצק יכולה לנצח את ריאל שוב. סולומון אמור לפתוח

(גודל טקסט)

לפני 41 ימים רשמה שחטאר דונייצק אולי את הניצחון הגדול ביותר בתולדותיה כשגברה 2:3 על ריאל מדריד באיצטדיון אלפרדו די סטפנו. לאחר מכן היא היא סיימה בתיקו ביתי נגד אינטר (0:0) אלא שבהמשך הובסה פעמיים נגד בורוסיה משנגלדבאך. לאלופת אוקראינה ארבע נקודות והיא תארח מחר (שלישי, ב-19:55) את הספרדים כשהפסד יחרוץ את דינם.

מנור סולומון, שכבש את השער השלישי בניצחון הסנסציוני במדריד, צפוי להמשיך בהרכב וירשום את משחקו העשירי במפעל היוקרתי כשעד היום כבש שלושה שערים. אשתקד היו לו 134 דקות בלבד בהן כבש פעמיים והעונה רשם כבר 329.

המאמן לואיס קסטרו בטוח לקראת המשחק ואמר בראיון ל"מארקה" הספרדי: "בשנים האחרונות הוכחנו את עצמנו. עשינו תיקו נגד מנצ'סטר סיטי, ניצחנו את אטאלנטה. ברור שהיה קשה להיות מובסים, אבל יש לנו את היכולת לנצח את ריאל מדריד שוב. אני חושב שההכרעות ייפלו רק במחזור האחרון".

קסטרו נשאל לאיזו ריאל מדריד הוא מצפה: "זה קורה בכל סוף שבוע, הקבוצות הגדולות מציגות חוסר יציבות. קשה לדעת מה יהיה. ריאל היא הקבוצה שזכתה במפעל הכי הרבה פעמים. כמובן שנשחק בצורה אחרת, נשנה כמה דברים בשיטת המשחק.

מנור סולומון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

שחטאר מגיעה למשחק אחרי 0:1 על דנייפרו בחוץ משער מאוחר של טטה (88), כשהיא הקבוצה היחידה באוקראינה שטרם הפסידה אך לאור תוצאות התיקו הרבות היא מדורגת רק במקום השני. הקשר דטיניו צפוי להמשיך להיעדר בעוד קיים סימן שאלה לגבי יבהן קונופליאנקה.

אלופת ספרד, שכבר המריאה לאוקראינה, אמנם ניצחה בסן סירו במחזור הקודם 0:2 את אינטר אך היא מגיעה למשחק בצרות אחרי שרשמה הפסד 2:1 לאלאבס בליגה המקומית בעוד משחק חלש. זינדין זידאן שוב ייחסר את הקפטן סרחיו ראמוס שלא התאושש ויהיה עליו לאלתר בהגנה ללא מגן ימני טבעי.

גם אדן הזאר שנפצע בשבת – ייעדר. בספרד נכתב על מכת הפציעות של ריאל מדריד – 22 כאלו מתחילת העונה כש-17 שחקנים שונים הושבתו. הבוקר התברר כי הבלגי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. המשמעות: הוא ייעדר בין שבועיים לשלושה וצפוי להחמיץ גם את המשחקים מול סביליה, בורוסיה מנשנגלדבאך ואתלטיקו מדריד.

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של החלוץ קארים בנזמה שהחלים מהפציעה שגרמה לו לפספס את שלושת המשחקים האחרונים, נכלל בסגל וצפוי לפתוח בחוד במקומו של מריאנו דיאס. למעשה, ריאל חוזרת למגרש בקייב בו זכתה בליגת האלופות בפעם ה-13 בתולדותיה אחרי ה-1:3 על ליברפול ב-2017/18 והיא תקווה להשיג עוד זיכרון מתוק. ניצחון על האוקראינים יבטיח את הכרטיס לשלב שמינית הגמר.

קארים בנזמה | Marius Becker/picture alliance via Getty Images

בכלי התקשורת ממשיכים לבקר את ריאל שניצחה רק במחצית ממשחקיה העונה – שבעה מתוך 14. "קבוצה דו קוטבית", זעקה כותרת ב-"אס", שם נטען כי לא ברור איך קבוצה שמנצחת את ברצלונה בקאמפ נואו ואינטר בסן סירו בתצוגות משכנעות – נראה כל כך רע ומפסידה במשחקי בית ליריבות כמו אלאבס, קאדיס וכן שחטאר דונייצק.

בורוסיה מנשנגלדבאך – אינטר (22:00)

הגרמנים, שמוליכים את הבית בגאון עם שמונה נקודות במאזנם אחרי צמד ניצחונות מרשימים על שחטאר דונייצק, חזרו לנצח גם בליגה כשהביסו 1:4 את שאלקה. גלדבאך קרובה-קרובה להבטיח את המקום בשלב שמינית הגמר ותעשה זאת אם תנצח ושחטאר לא תעשה זאת נגד ריאל. המקום הראשון יובטח אם הגרמנים ינצחו והספרדים יפסידו. עבור אינטר מדובר במשחק של להיות או לחדול וכל תוצאה אחרת חוץ מניצחון תביא להדחה.

רומלו לוקאקו שפתח על הספסל במהלך הניצחון 0:3 של הנראזורי על ססואולו, ישוב להרכב על חשבונו של אלכסיס סאנצ'ס, כאשר ארתורו וידאל המורחק ייעדר בשל הכרטיס האדום. אלכסנדר קולארוב צפוי להמשיך להיעדר בשל נגיף הקורונה. הגרמנים יחסרו את יונאס הופמן.

לוקאקו. סיכוי אחרון לאינטר | sRicardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Image

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי