בשבוע הבא היא נגד יונייטד: 3:4 מטורף ללייפציג על בשאקשהיר

שחקני לייפציג חוגגים | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

סורלות' עם שער ניצחון בדקה ה-92 השכיח שלושער דרמטי של קאבצ'י הטורקי וזהות העולות בבית תיקבע רק בשבוע הבא, אז השדים האדומים יגיעו לגרמניה. קרסנודאר גברה על ראן והיא תמשיך לליגה האירופית

(גודל טקסט)

משחקי היום השני של המחזור החמישי בליגת האלופות יצאו לדרך ובשורה אחת גדולה כבר יש: ר.ב לייפציג הגרמנית ניצחה 3:4 פשוט מטורף באיסטנבול את בשאקשהיר והיא עם תשע נקודות במאזנה, משמע ניקוד זהה לפריז סן ז'רמן ולמנצ'סטר יונייטד שנפגשו הערב באולד טראפורד בשעה זו ושם אלופת צרפת ניצחה 1:3 וכבשה את הפסגה. בשבוע הבא יונייטד תתארח בגרמניה אצל לייפציג למפגש רותח במיוחד.

במשחק נוסף שהגיע לסיומו, שלקרסנודאר גברה בביתה 0:1 על ראן משער של מרקוס ברג (72) והמשמעות היא שהרוסים הבטיחו את המקום השלישי בבית וימשיכו לליגה האירופית. במשחק הקודם בצרפת, השתיים נפרדו ב-1:1 ומכאן שלקרסנודאר יתרון במפגשים ביניהן וגם אם ראן תפתיע בשבוע הבא בביתה את סביליה, היא תהיה עם ארבע נקודות, כמו קרסנודאר, ולא תוכל לעקוף אותה.

בשאקשהיר – ר.ב לייפציג 4:3

בית מספר 8 בליגת האלופות, "בית המוות", עולה על כל הציפיות. ר.ב לייפציג בהחלט עשויה להשאיר בסופו של שלב הבתים את אחת מבין מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן מחוץ לתחרות הודות ל-3:4 פשוט מופרע הערב בטורקיה, עם שער ניצחון של אלכסנדר סורלות' הנורבגי בדקה ה-92.

בשאקשהיר, האלופה הטורקית שמשתתפת לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות, כבר הדהימה בביתה את מנצ'סטר יונייטד עם 1:2 סנסציוני בחודש שעבר והערב כמעט הדהימה גם את לייפציג, המדורגת שנייה בבונדסליגה, כאשר לא ויתרה לרגע ולמרות שנקלעה לפיגור כפול מוקדם ואחר גם מצאה את עצמה ב-3:1, חזרה ל-3:3 מדהים בזכות שלושער מופלא של אירפאן קאבצ'י. לצערה, כאמור, הגיע שער מטורף בדקה ה-92.

יוסוף פולסן הדני העלה את לייפציג ליתרון ראשון בדקה ה-26 ובדקה ה-43 אמיל פורסברג סידר לנורדי מוקיילה את השער השני, אבל המארחת הצליחה לצמק בשניות האחרונות של המחצית הראשונה, כאשר אירפאן קאבצ'י הכניע את פטר גולאצ'י וקבע 2:1.

שלושער נדיר שלו לא הספיק. קאבצ'י | Emrah Yorulmaz/Anadolu Agency via Getty Images

דניאל אולמו, הכוכב הספרדי הצעיר שחתם בלייפציג בינואר האחרון, נהנה בדקה ה-66 מבישול של המגן השמאלי אנחליניו, ספרדי נוסף בסגל של לייפציג, אבל אז הגיעה ההצגה של קאבצ'י: בדקה ה-72 הוא הכניע את גולאצ'י אחרי מסירה מצוינת של דמבה בה, אבל מה שנראה כמו רגע השיא הגיע בדקה ה-85, אז שלח כדור חופשי מכ-20 מטרים למשקוף ופנימה וחשב שהוא משאיר את בשאקשהיר בחיים בקרב על הליגה האירופית, אבל הסוף זה ממש לא היה, כי בדקה ה-92, דקה לפני סיום תוספת הזמן, הנורבגי אלכסנדר סורלות', יהלום נורבגי נוסף שהגיע ללייפציג הקיץ מטרבזונספור, קבע 3:4 בבעיטה מכ-16 מטר והעניק לקבוצתו את הניצחון.

בזכות ה-3:4 הדרמטי, לייפציג אמנם נותרה במקום השלישי תשע נקודות במאזנה, אך בשבוע הבא היא תארח את יונייטד בקרב על כל הקופה לאור העובדה שלשתיהן אותו מספר נקודות, כמו גם למוליכה פריז סן ז'רמן שתארח את שאקשהיר, אלופת טורקיה שתישאר עם המחמאות מקמפיין היסטורי, אך ללא כרטיס לשלב הבא או לליגה האירופית.

אלכסנדר סורלות' | OZAN KOSE/AFP via Getty Image

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי