אולד טראפורד הפך לסיוט עבור יונייטד, סולשיאר: "מתסכל"

שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

אחרי ההפסד 3:1 לפ.ס.ז', השדים האדומים נכנעו העונה בשמונה משחקי בית בכל המסגרות יותר מאשר נכנעו ב-28 משחקים בעונה הקודמת. בתקשורת האנגלית תקפו את פרד: "גרם לחבריו להפסיד"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד שהתה עד אתמול בפסגת בית ח' של ליגת האלופות עם תשע נקודות במאזנה ואירחה את פריז סן ז'רמן למשחק שיכל להבטיח את מקומה בשמינית הגמר אם רק הייתה מסיימת בתיקו, אך לבסוף היא נכנעה 3:1 לאלופת צרפת וכעת החיים שלה הרבה יותר קשים. בשבוע הבא השדים האדומים יפגשו את בגרמניה את לייפציג, שהגיע בעונה הקודמת עד לחצי גמר המפעל, ואסור להם למעוד – הפסד והם מודחים, תיקו ומעלה והם בשלב הבא.

צריך להגיד, יונייטד הייתה לחלוטין במשחק ולא נפלה מפ.ס.ז', שעלתה ל-1:2 אחרי ערבובייה ברחבה בדקה ה-69, ודקה לאחר מכן פרד הורחק בכרטיס צהוב שני לאחר עבירה מיותרת, הותיר את השדים האדומים בעשרה שחקנים וחיסל את סיכויי הקבוצה לחזור למשחק. בתוספת הזמן, ניימאר השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.

בתקשורת האנגלית קטלו את פרד הברזילאי: "אולה גונאר סולשיאר היה צריך להחליף אותו במחצית, הוא ניצל במקרה מקבלת כרטיס אדום כבר במחצית הראשונה אחרי עבירה על לאנדרו פארדס. גרם לחבריו לקבוצה להפסיד". האתר 'מירור' העניק לו את הציון 3 על ההופעה.

פרד | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

יונייטד צריכה לדאוג מאוד מהיכולת שלה באולד טראפורד. בעבר, המגרש הביתי של הקבוצה היה נחשב למבצר, אבל היום 'תאטרון החלומות' מספק יותר חלומות רעים עבור אוהדי השדים האדומים. שימו לב לנתון הבא: בשמונה משחקים העונה באולד טראפורד בכל המסגרות, יונייטד הפסידה ארבע פעמים. לשם השוואה, בכל 28 משחקיה בעונה הקודמת באצטדיון בכל המסגרות, היא רשמה רק שלושה הפסדים. ללא ספק – משהו לא הולך שם לחניכיו של סולשיאר, שבחוץ הפסידו פעם אחת בשמונה משחקים.

המאמן הנורבגי אמר בסיום: "זה לא היה צריך להיות ככה. יצרנו מספיק מצבים. הגורל עדיין בידיים שלנו, אנחנו צריכים ללכת ללייפציג ולנצח. אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות ונצטרך להראות את זה טוב מאוד על הדשא בשבוע הבא עם יכולת טובה. מתסכל שלא הצלחנו לעלות כבר אחרי המשחק הזה. היינו טובים, זה לא היה אמור לקרות".

בלם יונייטד, הארי מגווייר, אמר: "עברנו לילה מאכזב. רצינו לנצח את המשחק ולנצח את הבית. הגענו למצבים טובים יותר במשחק. הגולים שלהם לא היו בנויים ממהלכים מסודרים, אני מרגיש שהגיע לנו לצאת עם משהו. צריך לנצל את המצבים שלך ולא לספוג שערים רכים. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו במאבק העלייה לשלב הבא".

אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי