Sport1 Banner

55 שערים מחוץ לרחבה, 186 בשמאל: כריסטיאנו רונאלדו חוגג 750

כריסטיאנו רונאלדו, אלברו מוראטה, פדריקו קייזה | Chris Ricco/Getty Image

הכוכב הגדול של יובנטוס הגיע לציון דרך בלתי נתפס בגיל 35 והודה גם ליריביו: "גרמתם לי לעבוד קשה יותר". פירלו אחרי ה-0:3 על דינמו קייב: "אני עדיין צעיר ויודעו שאני צריך להשתפר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות עוד לפני שהמחזור החמישי נפתח, אבל ה-0:3 הביתי שלה אתמול (רביעי) על דינמו קייב משמעותו שהקרב על הפסגה עובר ליום שלישי בקאמפ נואו, אז ברצלונה וליאו מסי יארחו את הביאנקונרי וכריסטיאנו רונאלדו למשחק שיכריע מי תסיים במקום הראשון.

מכיוון שברצלונה ניצחה 0:2 בטורינו את יובנטוס בחודש שעבר, במשחק בו כריסטיאנו רונאלדו לא נטל חלק מכיוון שנדבק בקורונה ולא הספיק להחלים בזמן, על הגברת הזקנה יהיה לנצח 0:3 ומעלה בברצלונה – אחרת היא תצטרך להסתפק במקום השני.

בינתיים, עד המשחק בקאמפ נואו, יובנטוס חוגגת עם כריסטיאנו רונאלדו את שערו ה-750 בקריירה. הפנומן הפורטוגלי הגיע כבר ל-75 שערים ביובנטוס, ולזכותו כידוע גם 450 שערים במדי ריאל מדריד, 118 במנצ'סטר יונייטד, חמישה בספורטינג ליסבון ו-102 נוספים במדי נבחרת פורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו | VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images

אם בוחנים את שעריו של CR7, רואים ש-509 פעמים הוא כבש מתוך הרחבה, 129 מתוכם היו פנדלים, 57 בכדורים חופשיים ו-55 היו מחוץ לרחבה במשחק פתוח. בנוסף, 482 שערים היו ברגל ימין, 186 היו ברגל שמאל ו-130 עם הראש. בליגת האלופות הוא כבר עם 84 שערים, הכי הרבה להוציא את הליגה הספרדית בה מצא את הרשת 311 פעמים.

רונאלדו עצמו לא התראיין אחרי המשחק, אך צייץ: "750 שערים, 750 רגעים יפים, 750 חיוכים על פניהם של האוהדים שלנו. תודה רבה לכל השחקנים הנהדרים והמאמנים שעזרו לי להגיע למספר כזה, תודה לכל היריבים שגרמו לי לעבוד קשה יותר ויותר בכל יום".

יובנטוס, שבסרייה A סופרת כבר חמש תוצאות תיקו מתוך תשעה מחזורים בלבד ואחרי ה-1:1 נגד בנבנטו במחזור האחרון ספגה ביקורות קשות, הצליחה להנמיך מעט את גובה הלהבות עם הניצחון על דינמו קייב והמאמן אנדראה פירלו אמר: "אני מרוצה מהתוצאה ומהגישה שלנו, כי עלינו שלב עוד לפני כן אבל ידענו שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו וזה מסר מעודד שהשחקנים הגיעו בגישה הזו. עוד לא ראיתי קבוצה דומיננטית לכל אורך 90 הדקות, בוודאי שלא בליגת האלופות".

על הביקורות נגדו הוסיף המאמן: "אני עדיין צעיר ויודע שאני צריך להשתפר, לכן אני מנסה לעשות את העבודה יום-יום".

אנדראה פירלו, סטפני פראפר | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי