קומאן נגד השיפוט: "אם יובה קיבלה פנדל כזה, גם למסי הגיע"

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

מאמן ברצלונה לא היה מרוצה מההחלטה להעניק לרונאלדו את שער היתרון אחרי ההכשלה הגבולית, אך מבין שזו לא הבעיה העיקרית: "הגענו בפחד וחשבנו איך לא להפסיד". טר שטגן: "אסור לנו לטעות ככה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה רושמת בליגה את פתיחת העונה הכי מאכזבת שלה בעידן שלוש הנקודות ועד אתמול (שלישי) היא הייתה יכולה לשאוב עידוד מהקמפיין בליגת האלופות, בו נותרה מושלמת אחרי מחזורים. אולם המפגש אמש נגד יובנטוס בקאמפ נואו הדליק נורות אדומות נוספות בעקבות 3:0 כואב אשר הוריד את הקטלאונים למקום השני בבית, בזמן היריב הנצחי של ליאו מסי – כריסטיאנו רונאלדו כיכב עם צמד שערים.

בכלי התקשורת בקטלוניה כמובן היו מודאגים מהיכולת שהציגו שחקניו של רונאלד קומאן שעשויים לפגוש כבר בשמינית את באיירן מינכן, ליברפול, מנצ'סטר סיטי או צ'לסי ולסיים את הקמפיין האירופי לפני רבע הגמר – דבר שקרה לאחרונה בעונת 2006/07 לאחר 2:2 ועדיפות לשערי החוץ לליברפול, שאז המשיכה עד לשלב הגמר.

"הגענו רע מאוד למשחק. עם פחד, בלי אגרסיביות וביטחון רק חשבנו איך לא להפסיד במקום לשלוט", כך פתח את דבריו קואמן במסיבת העיתונאים לאחר המשחק שהוסיף: "הפסדנו את המשחק בחצי השעה הראשונה, לאחר מכן השתפרנו אבל זה לא היה מספיק. הופעתי מאיך שנראה המשחק, שיחקנו נגד קבוצה שרוצה לנצח ואנחנו רוצים רק לא להפסיד. חייבים להמשיך הלאה כי יש איכות בקבוצה הזאת".

רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

ההולנדי התייחס גם לפנדל הגבולי שקיבלה יובנטוס במחצית הראשונה: "אם שורקים על הפנדל הזה, אז היה גם פנדל על ליאו מסי. אבל זה לא תירוץ כמובן, כי נראנו רע במחצית הראשונה".

גם החלוץ הצרפתי אנטואן גריזמן דיבר לאחר התבוסה: "בחלק הראשון הכל היה נראה רע, לא תקפנו, הם חלפו על פנינו בקלות, היה חוסר רצון וגישה. אנחנו אלו שאשמים וצריכים להמשיך לעבוד. אני מאמין שזו הסיבה ואני לא מנסה לחפש תירוצים. יש לנו משחק חשוב ביום ראשון ואם לא ננצח גם אותו, אנו עלולים להסתבך יותר. מי משנה מי תהיה היריבה בשמינית הגמר, הוא יצטרך לבוא לכאן לשחק מולנו ועלינו להוכיח שאנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות".

השוער מארק-אנדרה טר שטגן הוסיף: "עשינו טעויות שלא יכולות לקרות, ונראה שהגענו לשלב שאנחנו הולכים לאיבוד ברגע שאנחנו סופגים וצריך לקוות ששום דבר לא יקרה לנו. עלינו לצאת מהמצב הזה ולהגיע למשחקים במצב טוב יותר. אנחנו כעת צריכים להתמקד בליגה ולנסות להשיג כמה שיותר נקודות".

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי