פוגבה יישאר במנצ'סטר יונייטד? סולשיאר ענה לראיולה

פול פוגבה | Matthew Ashton - AMA/Getty Images

אחרי שסוכן העל הצהיר כי שחקנו מתכוון לעזוב את השדים האדומים, הנורבגי השיב: "הכל תלוי בפול, הוא עובד קשה באימונים ועושה את המיטב". וגם: השיאים השליליים מאחורי ההדחה מליגת האלופות

(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) היינו צריכים לקבל קרב משולש על שני הכרטיסים לשמינית הגמר בבית ח' של ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד, ר.ב. לייפציג ופריז סן ז'רמן ולמרות שהאחרונה ירדה מכר הדשא לאחר 14 דקות לאחר שערוריית שיפוט גזענית במשחק נגד איסטנבול בשאקשהיר, קיבלנו דרמה עד שריקת הסיום. השדים האדומים שפיגרו 3:0 נגד הגרמנים לא הרימו ידיים וכבשו שני שערים מאוחרים ברד בול ארנה, אולם זה לא הספיק לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר שנשרה לליגה האירופית, חרף ניצחונות על פריז ולייפציג בסיבוב הראשון.

יונייטד ספגה את השער הראשון מרגליי אנחליניו כבר אחרי דקה ו-49 שניות והספרדי הפך לכובש הכי מהיר נגד השדים האדומים בליגת האלופות מאז שעשתה זאת בראגה בשנת 2012 והספיקה כאמור לספוג עוד שניים נוספים וכך יונייטד המשיכה רצף של שני משחקים באלופות בו היא סופגת שלושה שערים או יותר – דבר שקרה לאחרונה ברבע גמר ליגת האלופות בעונת 2002/03 בצמד המפגשים נגד ריאל מדריד.

מי שחטף את האש בכלי התקשורת בממלכה הוא כמובן סולשיאר שכשל ברגע האמת ואולי נתן הוכחה נוספת שהתפקיד גדול עליו.  "הייתה רוח נהדרת בדקות האחרונות וקאמבק נהדר, אבל התחלנו אותו מאוחר מדי". אמר המאמן הנורבגי לאחר המשחק. "אי אפשר להגיע למצב שאתה בפיגור של 3:0, חשבתי שיהיה לנו מזל לקראת הסוף ובסופו של דבר לא היינו מספיק טובים. התחלנו את הקמפיין בצורה טובה והכל השתבש בהפסד באיסטנבול, שם איבדנו נקודות שהיינו צריכים לקחת, אבל אנחנו לא יכולים לרחם על עצמינו, עלינו להתמקד במשחק הבא".

סולשיאר נשאל על פול פוגבה, שהציג משחק מצוין לאחר הצהרתו של סוכנו מינו ראיולה שטען כי הצרפתי בדרך החוצה: "האם הוא יישאר? תצטרך לשאול את פול, אני לא מתכוון לדבר בשמו. פול מתמקד בלעשות את המיטב עבור הקבוצה והוא עובד קשה באימונים וברגע שהסוכן שלו מבין שזה ספורט קבוצתי זה יהיה יותר טוב עבור כולם. זה כנראה הדבר האחרון שאגיד על הנושא, אני לא רוצה להשקיע בזה אנרגיה".

אולה גונאר סולשיאר | GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי