בספרד דוחפים למהפכת צעירים בברצלונה, לאפורטה במסר

ליאו מסי מאוכזב | Alex Caparros - UEFA/UEFA via Getty Images

ב"ספורט" נטען כי סיכוי נמוך מאוד שברצלונה תזכה השנה בתואר ולכן צריך לקדם שחקנים לעתיד. בתקשורת ביקרו את קומאן ("משקר לעצמו ולנו") והזכירו נתון עגום של מסי. המועמד לנשיאות: אני לא רוצה עונת מעבר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

יום קשה מאוד עבר על ברצלונה מאז התבוסה 4:1 לפריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות בשלישי. בשער עיתון "ספורט" הביטו לאמת המרה בעיניים ונראה שהניפו דגל לבן. "צעד קדימה לצעירים", נכתב ונטען כי לאור העובדה שלקבוצה יהיה קשה מאוד לזכות בתואר העונה – הצעירים צריכים לקבל יותר ביטחון ודקות משחק כדי שהמועדון ירוויח מהעונה הזו לעתיד. עוד נכתב כי קומאן לא רוצה שהשחקנים ירימו ידיים אך מבין שקידום הצעירים חיוני. "במונדו דפורטיבו" עסקו דווקא בתקרית בין קיליאן אמבפה וג'ורדי אלבה כאשר הצרפתי זעם על המגן ואמר: "אם היינו ברחוב הייתי הורג אותך".

בספרד נמתחה גם כן ביקורת על המאמן ההולנדי. "הוא מרמה את עצמו ואותנו כשהחמיא לקבוצה על המחצית הראשונה", נכתב. בטור דיעה. "הוא מנסה לחדש את האשלייה שימשיך בקבוצה ולכן אומר שיש אור בקצה המנהרה", הסביר הכותב. "אמנם במחצית התוצאה הייתה 1:1 ועוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן החמיצו. אבל לא היה שום דבר אחר. הקבוצה לא שלטה אלא נגררה מה שתיסכל את ג'רארד פיקה. פדרי בכלל הציל שער מוקדם ממאורו איקרדי. כבר במחצית הראשונה זה היה נוקאאוט. במחצית השנייה פשוט הצרפתים היו יעילים".

השאלה הגדולה ביותר היא האם ליאו מסי שיחק את משחקו האחרון בליגת האלופות בקאמפ נואו. הקפטן אמנם כבש בפנדל את שערו הרביעי העונה אלא שכל ארבעת השערים היו מהנקודה הלבנה, כך הזכירו בתקשורת המקומית. "הוא חווה עוד ערב שחור עם ברצלונה באירופה אלא שהפעם זה קרה במשחק בית" . עוד נכתב כי בהרכב פתחו שבעה שחקנים שעלו ב-11 גם בשמינייה המשפילה נגד באיירן מינכן.

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

האוהדים מנסים לשמור על אופטימיות שדברים ישתנו בעת הבחירות לנשיאות המועדון. ז'ואן לאפורטה, אחד המועמדים, דחה את נאומו ביממה ואמר אמש: "העדפתי לא לומר כלום לאחר ההפסד, הייתי עצוב כמו כל כך הרבה אוהדים אחרי התבוסה הועדפתי לישון ולא לחשוב על המשחק. אסור לנו לרדת מהמשמר, אני לא רוצה שום עונת מעבר, אסור לנו לזרוק את המגבת. אנחנו חייבים להיות במאבק קבוע כל הזמן, ככה אנחנו הקטאלנים. עלינו להתגבר על המצב הזה".

תמיכה בשחקנים: "עכשיו מה שעלינו לעשות זה לעמוד לצד הקבוצה, אסור להשאיר את השחקנים לבד וכך גם את צמד המאמנים. עלינו לתמוך בשחקנים כדי שישנו את המנטליות ויאמינו בעצמם שוב. אין להם את התמיכה של האוהדים אז עלינו לתמוך בהם מהבית. אני כמועמד לנשיאות לא אשאירם לבד".

ז'ואן לאפורטה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי