ריינה כעס: ירינו לעצמנו ברגל, שיא שלילי ללאציו שמבינה שזה נגמר

פפה ריינה, פרנצ'סקו אצ'רבי | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

האיטלקים שהובסו 4:1 מול באיירן ספגו שלישייה במשחק בית לראשונה באירופה. המאמן: "אם היינו זוכים לפנדל המשחק יכל להתפתח אחרת". השוער שהיה חסר אונים: "ירינו לעצמנו ברגל". באיטליה ביקרו: "ממש חלוקת מתנות"

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

אחרי היעדרות בת 21 שנה, לאציו חזרה למעמד שמינית גמר ליגת האלופות כשהיא בכושר טוב. הקבוצה של סימונה אינזאגי חלמה לנצל את הסגל החסר של באיירן מינכן אך עשתה המון טעויות בהגנה והובסה 4:1 באולימפיקו. לראשונה בתולדותיה ספגה לאציו שלושה שערים במשחק בית כבר במחצית הראשונה. קשה להאמין שהשער המצמק של חואקין קוראה (השלישי שלו העונה – יותר מאשר בשני הקמפיינים שלו בסביליה) – השאיר סיכוי לגומלין.

סימונה אינזאגי היה מעט מאוכזב: "למרבה הצער, אמרנו השבוע שעלינו לשחק את המשחק שלנו. היינו מתוחים מדי מול באיירן ובעצם הבקענו עבורם שלושה מארבעת השערים. האכזבה בחדר ההלבשה היא טבעיתת אבל שוב – זה כבר הישג עבורנו להיות כאן. במשחקים ברמה הזו עליך להיות במאה אחוז, לעשות הכל נכון ולקוות שהיריבה לא תהיה במיטבה. אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק".

המאמן כעס על הפנדל שלא נשרק: "אם היינו מקבלים את הפנדל סביר שהיינו משווים ל-1:1 וזה אולי משנה את המשחק, אך זה לא היה הערב שלנו. עלינו ללמוד מהניסיון הזה כדי לצמוח ולהיות חזקים בעתיד. אסור לעשות את הטעויות האלה ברמה הזו". עוד אמר: "היינו רוצים לפגוש את באיירן בסגל מלא. גם להם היו פציעות אבל ההיעדרויות שלנו הזיקו יותר ופגעו בתוכניות שלנו".

סימונה אינזאגי | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

על הגומלין: "עכשיו אנחנו שמים את ליגת האלופות בצד. יש לנו כמה משחקים בליגה, יהיה מספיק זמן להתכונן לגומלין במינכן, אבל אני מקווה שנוכל לשחק עם פחות לחץ על הכתפיים ומתח". לאציו ניצחה בשבעה משמונת משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל יריבות חזקות כמו רומא ואטאלנטה, והיא מדורגת שישית במרחק נקודה מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות.

השוער פפה ריינה שהיה חסר אונים: "ירינו לעצמנו ברגל. הם לחצו טוב מאוד אבל היינו צריכים להימנע מהטעויות האלה. נענשנו מיד. עלינו לשים את זה מאחורינו משום שבשבועות האחרונים היינו נהדרים וחזרנו לעצמנו. הקבוצה נעדרה מהמעד הזה זמן רב, יש שחקנים עם מעט הופעות בליגת האלופות. כשאתה טועה נגד הקבוצה הטובה בעולם – אתה משלם על כך. לעתים הרעב האדיר שלך יכול לגרום לך לירות לעצמך ברגל. הקבוצה לא רגילה לעוצמות האלה. אולי לעתים היינו צריכים להשתמש בכדורים ארוכים".

בארץ המגף ציפו ליותר. ב"גאזטה דלה ספורט" אמנם נכתב כי "באיירן הזו היא יותר מדי עבור לאציו והיא עשתה ככל העולה על רוחה באולימפיקו", אלא שבשני העיתונים הגדולים האחרים הכותרות היו שונות. "מחצית שחייבים לשכוח – שגיאות ופחד הובילו לתבוסה ביתית נגד באיירן. ממש בלקאאוט", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "איזו מכה, לאציו חילקה יותר מדי מתנות", הייתה הכותרת ב"טוטוספורט". מתאו מוסאקיו קיבל את הציון הנמוך 4: "הוא היה זוועה". נכתב כי לואיס אלברטו וקוראה היו היחידים שהראו נוכחות במשחק.

שער "קוריירה דלה ספורט" | צילום מסך: "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי