גווארדיולה נשאל כיצד ניצח 19 משחקים ברצף: "השקענו המון כסף"

ברנרדו סילבה וקנסלו חוגגים | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Image

מנצ'סטר סיטי עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות אחרי 0:2 בחוץ על מנשנגלדבאך, המנג'ר סיפק תשובה צינית לסיבה מאחורי ההצלחה וגם סיפר מי הפייבוריטית שלו לזכייה במפעל היוקרתי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי עושה את הבלתי ייאמן. בדצמבר היא עוד הייתה אפילו מחוץ לארבע המקומות הראשונים בפרמיירליג, אבל מאז היא יצאה לרצף של 19 ניצחונות בכל המסגרות והיא בהחלט טוענת לכתר בכל מפעל אפשרי. אחרי שפתחה פער של 10 נקודות בפסגת הפרמיירליג, אמש (רביעי) היא ניצחה 0:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך מבשחק חוץ (שנערך בבודפשט ולא בגרמניה) והיא גם עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות.

כשנשאל פפ גווארדיולה על המומנטום המטורף בו נמצאת הקבוצה וכיצד היא השיגה 19 ניצחונות רצופים, אמר המנג'ר בציניות האופיינית לו: "השקענו המון כסף כדי לרכוש שחקנים יוצאים מן הכלל".

אדרסון עמד בשער ורשם הצלה ראשונה במשחק רק עמוק בתוספת הזמן, ז'ואאו קנסלו הצטיין מעמדת המגן השמאלי עם בישול נהדר לברנרדו סילבה והאחרון חתום גם הוא על בישול, כשהוריד עם הראש לגבריאל ז'סוס את השער שחתם את תוצאת המשחק. גווארדיולה אמר על הפורטוגלים: "ברנרדו שחקן אינטליגנט ואנחנו זקוקים לשחקנים כמוהו שיודעים לתקוף. לגבי קנסלו, הוא עוד יכול להשתפר והוא צריך ללמוד לא לקחת סיכונים מיותרים, אבל זה ברור שהוא מביא לנו איכויות מאוד מיוחדות ואני מאושר משני הבישולים שלו ליד הרחבה".

מצטיין המשחק. קנסלו | Manchester City FC via Getty Images

המנג'ר גם התבקש להתייחס לסיכויי הקבוצה לזכות בליגת האלופות: "כשאני צופה בבאיירן מינכן, אני ממש לא חושב שאנחנו פייבוריטים. המטרה שלי כרגע היא רק ווסטהאם (המשחק הבא בליגה) ולא שום דבר מעבר. אנחנו משחקים טוב בסך הכל, אבל לא קטלניים מול השער וזה משהו שנצטרך לשפר. אם אנשים אומרים שאנחנו המועמדים לזכות אז זה שלהם, אבל אנחנו בסך הכל מועדון שהגיע פעם אחת לחצי הגמר ב-10 שנים".

אתמול פתחו במרכז ההגנה רובן דיאס ואיימריק לאפורט, אבל חסרונו של ג'ון סטונס לא הורגש והקבוצה רשמה משחק 24 העונה בכל המסגרות ללא ספיגה – כבר משחק אחד יותר מאשר בעונה שעברה. בליגת האלופות היא רשמה ציון דרך מרשים של ארבעה משחקי חוץ רצופים ללא ספיגה, משמע עדיין לא ספגה העונה במשחק חוץ – זה לא קרה מאז עונת 2010/11. זה גם שיא אנגלי, כי אף קבוצה לא הצליחה לנצח 12 משחקי חוץ רצופים מחוץ לביתה בכל המפעלים.

אגב, סרחיו אגוארו שעלה אתמול מהספסל בדקה ה-80 רשם בסך הכל את הופעתו השנייה ב-2021, מאז שיחק ארבע דקות בלבד בניצחון על צ'לסי בשבוע הראשון של ינואר. "קון" ישב על הספסל בשלושת המשחקים האחרונים של סיטי בליגה וייתכן שבסוף השבוע כבר יזכה לדקות משמעויות יותר נגד ווסטהאם.

הצלה אחת ויחידה בדקה ה-93. אדרסון | Marton Monus/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי