לואיס פרננדז: "לברצלונה אין סיכוי נגד פריז סן ז'רמן"

קיליאן אמבפה חוגג, עוסמאן דמבלה מאוכזב | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

המאמן היחיד שהוביל את הצרפתים לזכייה בתואר אירופי נשאל על סיכויי הקטלונים למחוק את ה-4:1 מהמשחק הראשון: "הרמה בספרד ירדה ובארסה לא עוצמתית. אפשר לנסות להסביר לי, אבל לא אבין כיצד זה אפשרי שהיא תעלה"

(גודל טקסט)

נכון שבעברו של לואיס פרננדז ישנן משרות אימון גם בבית"ר ירושלים ובנבחרת ישראל, אבל מעל הכל הוא אחד מכוכבי פריז סן ז'רמן בתולדותיה, שחקן נבחרת צרפת בשנות השמונים ותחילת התשעים וגם מאמן פריז סן ז'רמן בשתי קדנציות, במהלכן זכה גם בגביע המחזיקות ב-1996.

פרננדז הוא כמובן המאמן היחיד שהצליח להוביל את פריז סן ז'רמן לזכייה בתואר אירופי ונחשב גם כיום לאחד האנשים המקורבים לאלופת צרפת, ועל כן התראיין לעיתון הקטלוני "ספורט" והביע את דעתו לקראת הגומלין הערב בפריז בין פ.ס.ז' לברצלונה, בו תנסה האורחת למחוק 4:1 ביתי ולמנוע הדחה ראשונה בשמינית הגמר מאז 2007.

פרננדז גם עובד כיום כפרשן בכיר ברשת "Bein" לצד אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כמו ארסן ונגר וזו דעתו לקראת המפגש הערב: "לא ציפיתי לראות את פ.ס.ז' משחקת ככה בקאמפ נואו, אבל אם מסתכלים על היכולת של ברצלונה ועל רמת הליגה הספרדית לאחרונה, אז זה לא מפתיע. מתחילת העונה ברצלונה עוברת ימים לא קלים וזה משפיע. רמת הכדורגל בספרד ירדה ולא חזקה כבעבר, וזה מסייע לפ.ס.ז' לגשר על פערים – בלי קשר לכך שהיא שיחקה מדהים ושיש לה כיום שחקנים כמו קיליאן אמבפה".

לשאלה אם לברצלונה יש סיכוי ענה פרננדז כך: "מבחינתי, אין לה סיכוי. אני חושב שברצלונה תרצה לצאת עם ניצחון ולנסות לשפר את התדמית גם אחרי שנבחר נשיא חדש השבוע, אבל לפ.ס.ז' יש יותר ביטחון בעצמה ולברצלונה אין את הכוחות שהיו לה בעבר. צפיתי בהרבה משחקים של הקבוצות בליגות הספרדית והצרפתית ואני לא רואה דרך שברצלונה מוחקת 4:1. אפשר לנסות להסביר לי, אבל לא אבין כיצד זה אפשרי".

קיליאן אמבפה חוגג, אכזבה בברצלונה | Alex Caparros – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי