"לא מפתיע שיובנטוס הודחה. ריאל מדריד? מכבדים אותה בגלל השם"

כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

כשבוע לפני הגומלין נגד הבלאנקוס, ג'אן פיירו גספריני החמיא לפורטו שהצליחה להעיף את אלופת איטליה מהמפעל והבהיר לקראת המשחק בספרד: "אנחנו לא מפחדים". וגם: האם תם עידן כריסטיאנו רונאלדו ומסי?

(גודל טקסט)

זו נחשבת לאחת ההפתעות הגדולות של השנה, אבל לא כולם חושבים כך בכל הקשור להדחה של יובנטוס מליגת האלופות. היום (חמישי) נשאל על כך מאמן אטאלנטה, ג'אן פיירו גספריני שבשבוע הבא יפגוש את ריאל מדריד לגומלין שמינית הגמר, ועל פיו סיום דרכם של כריסטיאנו רונאלדו וחבריו במפעל הכי יוקרתי של אירופה זו כלל לא סנסציה.

יובנטוס הפסידה במשחק הראשון לפורטו ובגומלין הצליחה לנצח את 10 שחקנים פורטו רק בהארכה, 2:3 שלא הספיק לה בעקבות השער השני של "הדרקונים", אבל גספריני טוען שזו כלל לא הפתעה: "פורטו זו קבוצה מובילה בארצה, שיודעת לצרף שחקנים טובים ומשחקת כדורגל היטב. אני לא מופתע מכך, באירופה יש קבוצות טובות מאוד".

גספריני ושחקניו ינסו למחוק ביום שלישי הפסד 1:0 לריאל מדריד מהמשחק הראשון שנערך באיטליה והמשמעות היא שעליהם יהיה להבקיע בספרד, אך הוא לא חושש ומבהיר: "לפעמים מכבדים קבוצות רק בגלל השם שלהן וריאל מדריד היא בהחלט קבוצה ברמה גבוהה שיכולה לפגוע בך בכל רגע, אבל אנחנו לא מפחדים. יש לי דרך ואנסה ללכת בה גם במשחק הבא".

כשנשאל גספריני על הדחת ליאו מסי וברצלונה אתמול אמר: "התחרות בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו היא ארוכת שנים, הייתה קשה ופנטסטית ביחד וצריך לקוות שהיא תימשך, אבל בסופו של דבר היא תגיע לסיומה וכבר עכשיו יש שחקנים כמו קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד. בסוף בליגת האלופות מנצחות קבוצות".

ג'אן פיירו גספריני | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי