אמבפה: "זה הזמן להיות בטוחים בעצמנו". מכת היעדרויות בפ.ס.ז'

קיליאן אמבפה, ג'ושוע קימיך | David Ramos/Getty Images

הצרפתים ירצו לנקום בבאיירן על ההפסד בגמר אשתקד. החלוץ: "זה משחק שאנשים מצפים לו, ליגת האלופות חשובה מאוד". בתקשורת נכתב כי שיתוף הפעולה בינו לבין ניימאר לוקה בחסר. פלורנצי, פארדס, וראטי וברנאט בחוץ

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן הייתה רחוקה 90 דקות מלזכות לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות אך נכנעה 1:0 לבאיירן מינכן. מחר (רביעי) יגיע, אולי, זמן הנקמה כשהצרפתים יתארחו באליאנץ ארנה (22:00) במשחק הראשון של רבע הגמר. אולם, יהיה עליהם להתאושש מהפסד ביתי שלישי ברציפות במסגרת הליגה – 1:0 נגד ליל ולהתגבר גם כן על הסגל החסר. הצרפתים, שהדיחו את ברצלונה די בקלות בשמינית הגמר, עברו פעמיים את שלב רבע הגמר והודחו ארבע פעמים.

מרקו וראטי ואלסנדרו פלורנצי יחמיצו את המשחק משום שאובחנו כחיוביים לקורונה, ליאנדרו פארדס מוצהב ורשימת הפצועים כוללת את מאורו איקרדי, לייבין קורזואה וחואן ברנאט. גם דנילו פריירה בספק גדול. על כן, טילו קהרר וקולין דגבה נאבקים על עמדת המגן הימני – כאב גדול גדול למאוריסיו פוצ'טינו שיכלול בסגל שלושה מחליפים צעירים. אנדר הררה צפוי לפתוח במרכז השדה. פוצ'טינו ירצה לשכוח את המשחק האחרון נגד באיירן כאשר הובס 7:2 כמאמן טוטנהאם במשחק הבית.

מי שכן יכול לעזור לקבוצה הוא ניימאר שכבר הגביר את הקצב ושותף לכל 90 הדקות נגד ליל (משחק בו הורחק). לברזילאי שישה שערים במפעל העונה ב-386 דקות בלבד. בתקשורת נכתב כי שיתוף הפעולה בינו לבין קיליאן אמבפה נראה פחות טוב לאחרונה וזו נקודה מדאיג מאוד עבור הקבוצה. בכל מקרה, פ.ס.ז' תתעודד מכך שכבשה בכל 34 משחקיה האחרונים בליגת האלופות והשוותה את השיא של ריאל מדריד מ-2011 עד 2014.

ניימאר מתוסכל בגמר בעונה שעברה | MIGUEL A. LOPES/POOL/AFP via Getty Images

ניימאר, אגב, ספג ביקורת משחקן העבר לודביק ז'ולי ששיחק שלוש עונות במדי פ.ס.ז': "לו ולרונאלדיניו היו את כל היכולות על כר הדשא אבל הם לא נותנים מעצמם מספיק כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר שלהם. הם יכלו להיות הטובים ביותר בעולם במשך עשור ולא רק שנתיים".

כאמור, לא מעט מוטל גם על כתפיו של אמבפה, השחקן הצעיר ביותר שהגיע ל-25 שערים בליגת האלופות וזה שכבש שלושער בקאמפ נואו נגד ברצלונה. הצרפתי אמר לקראת המשחק: "ליגת האלופות תופסת מקום חשוב מאוד מבחינתי. הפסדנו והודחנו בשלבים שונים, סבלנו. אני חושב שאם אזכרה בתואר זה יהיה מרגש כמעט כמו זכייה במונדיאל. באיירן קבוצה נהדרת, זה משחק שאנשים מצפים לו. עלינו להיות רגועים ולשחק היטב בתקווה שננצח".

על היכולת שלו: "מעולם לא אמרתי שאהיה השחקן הגדול בהיסטוריה אבל מעולם לא הצבתי לעצמי גבולות, לא אעצור. בכל פעם שאני עולה למגרש אמרתי לעצמי שאני הכי טוב, ובכל זאת שיחקתי מול ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו שהם טובים ממני ועשו מיליארד דברים טוב ממני".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1040609

הסגנון: "כשהייתי הולך למשחקים הייתי משלם כסף בשביל להתבדר. אנשים באים להשתעשע, ליהנות, לשים את הבעיות בצד. יש שחקנים ששווים את מחיר הכרטיס. אני רוצה לתת הכל ב-15 השנה האלה, זה אורך הקריירה, ורק אז לחשוב מה השגתי. התמזל מזלי לזכות במונדיאל כבר בגיל 19 ולא לחכות עד שיא הקריירה כמו בגילאי 27-28".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי