אמבפה אחרי הניצחון במינכן: "אוהב להכריע משחקים מהסוג הזה"

קיליאן אמבפה | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

כוכב פריז סן ז'רמן כבש צמד ונבחר למצטיין ה-2:3 הגדול על באיירן: "לא מגיע למעמדים כאלה כדי להסתתר". פוצ'טינו נתן קרדיט לשחקנים אחרי הניצחון המרשים, הבעלים אל חלאיפי: "אנחנו צוברים ניסיון משנה לשנה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

"הופעה הירואית של קיליאן אמבפה וקיילור נבאס", הוכרז הבוקר (חמישי) בעיתון הצרפתי "לאקיפ" והשניים קיבלו את הציון 9 על הופעתם הכבירה אמש במינכן, בדרך ל-2:3 גדול על באיירן ואולי לקראת הופעה שנייה ברציפות של פריז סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות.

החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו עלתה ליתרון כפול משערים של אמבפה (כבר אחרי שתי דקות וחצי) ומרקיניוס בדקה ה-28, אבל הבווארים הצליחו לחזור משערים בנגיחות של אריק צ'ופו מוטינג (37) ותומאס מולר (60). בסוף, כאמור, אמבפה בעוד מהלך מבריק הכריע את ההתמודדות בדקה ה-68 עם שערו השמיני העונה בשמונה משחקים במפעל והנחיל לבאיירן מינכן הפסד ביתי ראשון מאז נובמבר 2019.

באיירן הגיעה ללא פחות מ-31 ניסיונות הבקעה מול שישה בלבד של פ.ס.ז', אבל קיילור נבאס במשחק יוצא מן הכלל נכנע רק פעמיים וההתקפה המוחצת של אלופת צרפת ופיינליסטית השנה שעברה מול באיירן השכילה להבקיע שלוש פעמים, משני בישולים נפלאים של ניימאר ואחד של אנחל די מריה.

בעלי פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי הצהיר לאחר המשחק: "זה ניצחון מאוד חשוב בהיסטוריית המועדון. בסגל חסר השגנו 2:3 במינכן, אבל שום דבר עוד לא גמור וזו רק המחצית הראשונה. חשוב לנו לנצח גם בגומלין ואתם רואים שמשנה לשנה אנחנו צוברים ניסיון במפעל והשחקנים מראים עד כמה הם טובים. אני גאה מאוד בצוות ובשחקנים אחרי משחק כזה".

ניימאר מתחבק עם קיליאן אמבפה | Alexander Hassenstein/Getty Images

מאוריסיו פוצ'טינו, המאמן שהגיע באמצע העונה ובשבוע שעבר הפסיד לליל במשחק על פסגת הליגה, ניסה לצנן את ההתלהבות בסיום: "כשאתה מנצח אז הרבה יותר קל לך להסביר את ההרכב ואת השיקולים, כולם חושבים שפעלת נכון, אבל הקרדיט הוא רק של השחקנים. צריך לזכור שיש עוד 90 דקות לפנינו ויכול להיות שאנחנו פייבוריטים עכשיו, אבל יהיה מאוד קשה ואנחנו מודעים לכך. זה מאוד שונה מהמפגשים נגד ברצלונה כי היתרון שלנו מאוד קטן ואנחנו נקווה להיראות אפילו טוב יותר מאשר נגד ברצלונה".

אמבפה, שביתרון 1:2 רשם החמצת ענק מול מנואל נוייר וכיפר עליה בהמשך עם שערו השני כשסיים התקפה מתפרצת עם כדור בפינה של השוער, סיכם: "כמו שאמרתי אחרי המשחק נגד ברצלונה, אני אוהב משחקים מהסוג הזה. לא תמיד קל לי, אבל אני לא מגיע למעמדים האלה כדי להסתתר, אלא אוהב מפגשים כאלה ומנסה להכריע אותם. זו הייתה הופעת קבוצתית מצוינת שגם אני נהניתי ממנה, אבל זו רק המחצית הראשונה ואנחנו צריכים כעת להתרכז במשחק נגד שטרסבורג בשבת ואחר כך נגיע לגומלין באותה נחישות ועם אותה מטרה".

אמבפה. מצטיין המשחק | Sebastian Widmann – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי