לבנדובסקי לא יהיה כשיר גם לגומלין: "יכולנו להבקיע חמישה שערים"

רוברט לבנדובסקי
תומאס מולר ושחקני באיירן מינכן מאוכזבים | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

הבווארים בעטו 31 פעמים לשער של פ.ס.ז', אך נכנעו 3:2 והאנזי פליק אישר שמלך השערים לא ישוב בשבוע הבא: "אנחנו יכולים לשנות את המצב ביום שלישי". וגם: עתידו של המאמן על הפרק ומה היה חסר לפי תומאס מולר?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מאז שאירחה את באייר לברקוזן במסגרת הבונדסליגה ב-30.11.2019, לפני שנה וחצי, באיירן מינכן לא הפסידה משחק ביתי. כידוע, באותה עונה היא גם זכתה בכל התארים האפשריים. ההפסד ההוא ללברקוזן היה הפסד הבכורה של האנזי פליק שזמן קצר לפני כן קודם לעמדת המאמן הראשי ואתמול (רביעי) הוא רשם אולי את הפסדו המשמעותי הראשון, כשאלופת אירופה נכנעה בביתה 3:2 לפריז סן ז'רמן.

לא פחות מ-31 ניסיונות הבקעה היו לבאיירן מינכן מול שישה בלבד של פריז סן ז'רמן, אבל קיילור נבאס ביום יוצא מן הכלל מנע מהבווארים להשלים מהפך אחרי שקיליאן אמבפה ומרקיניוס כבשו בדקות 3 ו-28 בהתאמה ואת השוויון הבקיעו בנגיחות אריק צ'ופו מוטינג עוד במחצית הראשונה ותומאס מולר בדקה ה-60. כמובן שמהמפגש נעדר רוברט לבנדובסקי, ועם כמות כזו של מצבים ניתן רק לנחש כיצד הוא יכול לשנות את המשחק.

לפי האנזי פליק, גם בגומלין בשבוע הבא בפריז אין לבאיירן מינכן מה לבנות על מלך השערים הפולני: "לא יהיה לנו נס עם לבנדובסקי, הוא פצוע וזה ייקח זמן", הודה אמש לאחר ההפסד, "היו לנו המון מצבים והיינו יכולים גם להבקיע ארבעה או חמישה שערים, אז נעבוד קשה לקראת משחק הגומלין וניתן את הכל כדי להשיג את התוצאה הרצויה (באיירן מינכן תזדקק ניצחון בשני שערים ומעלה כל עוד לא תבקיע שלושה שערים לפחות). פ.ס.ז' היא קבוצה מאוד חזקה, אבל אנחנו יכולים לשנות את המצב בשלישי הבא".

פליק. בדרך לנבחרת גרמניה? | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

המאמן גם לא הפיל את התיק על מנואל נוייר, שהיה אשם בשער הראשון במשחק כבר אחרי שתי דקות וחצי: "זה קורה ששוער לא מצליח לעצור כדור. המשטח גם היה מאוד חלק ומנואל לא תמיד יכול להצטיין. ספגנו כי עשינו טעויות וזה מאוד כואב, בעיקר השער השלישי. אנחנו לא יכולים לשנות את התוצאה, אבל אנחנו אולי נוכל לשנות את מאזן הכוחות ביום שלישי", סיכם פליק.

בעיתון "בילד" עסקו לאחר המשחק בעתידו של פליק וטענו כי בהחלט קיימת אפשרות שהוא לא ימשיך בעונה הבאה ואולי ימונה למחליפו של יואכים לב בנבחרת גרמניה בקיץ הקרוב. כשנשאל אתמול המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ' על עתיד המאמן, ענה: "אנחנו חושבים רק על המשחק שהיה היום. כולם יודעים שאני והאנזי עובדים מצוין ביחד ואנחנו נעשה את הכל לטובת המועדון. תנאי החוזה שלו ידועים", אמר ומצד אחד הזכיר שפליק חתום עד 2023, אך יחד עם זאת, כך לפי "הבילד", יכול פשוט היה להשיב תשובה חיובית ולהבהיר שהמאמן יישאר גם בעונה הבאה.

דברים דומים אמר גם תומאס מולר, שרמז לחסרון הכל-כך משמעותי של לבנדובסקי: "צריך לדבר על כך שבעטנו לפחות 20 פעמים למסגרת מול קבוצה עם שחקנים מהשורה הראשונה. אם היה לנו את הקילר-אינסטינקט, הייתם רואים משחק אחר לגמרי".

בנוסף ללבנדובסקי הפצוע וסרג' גנאברי שנמצא לפני המשחק חיובי לקורונה, פליק אישר שלאון גורצקה וניקלס זולה הוחלפו במהלך המשחק בעקבות פציעות בשריר והם ייבדקו כדי להעריך את מצבם: "הסגל שלנו הולך ונהיה דליל ואנחנו מנסים להוציא ממנו את המיטב", הוסיף.

תומאס מולר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי