פורטו חולמת על מהפך, בצ'לסי נזהרים משאננות: "נגיע צנועים"

לואיס דיאס, ססאר אספיליקווטה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הפורטוגלים ינסו למחוק פיגור 2:0 נגד הבלוז ברבע גמר ליגת האלופות, המאמן סרג'יו קונסייסאו דרוך: "חשוב להבקיע, אבל יותר חשוב שלא נספוג". מנגד, אצל הבלוז לא מזלזלים ביריבה: "עלינו לשכוח מהמשחק הראשון"

קבוצות: פורטו צ'לסי
(גודל טקסט)

האם פורטו תצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולמחוק פיגור 2:0 מול צ'לסי? את התשובה לשאלה זו נקבל מחר (שלישי, 22:00), כאשר הפורטוגלים יפגשו את הקבוצה הלונדונית למשחק חוץ באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן שבסביליה, בו התקיים גם המשחק הקודם בין הקבוצות, וינסו להשלים קאמבק מפואר בדרך, אולי, לחצי גמר ליגת האלופות.

לקראת ההתמודדות, מאמן הקבוצה סרג'יו קונסייסאו דיבר במסיבת עיתונאים, התייחס לסיכויים של קבוצתו ולפן המקצועי: "אנחנו בטוחים בעצמנו ויודעים שהמשוכה שמולנו גבוהה במיוחד, אבל אנחנו כאן כדי לספק תשובה לכל מי שצריך אותה, לייצג את המועדון ההיסטורי הזה ואת ה-DNA שלו. זה משהו שמרגישים בכל שנייה על כר הדשא. נראה מי כשיר ב-100% ואז נחליט מה הכי טוב שאפשר להעמיד. במשחקים מהסוג הזה, מן הסתם חשוב להבקיע שערים, אבל יותר חשוב לא לספוג. במשחק הראשון שיחקנו טוב אבל זה לא הספיק. ננסה להשתפר ולשחק אפילו יותר טוב. אנחנו מוכנים לבוא להילחם".

באשר להרכב, "הדרקונים" יקבלו בחזרה את סרז'יו אוליביירה, כובש השער שהדיח את יובנטוס בשמינית הגמר, שנעדר מהמשחק הראשון נגד צ'לסי עקב צבירת כרטיסים צהובים. גם החלוץ האיראני מהדי טארמי שריצה עונש השעיה ישוב ל-11. אחרי שהפתיעה את אלופת איטליה וניצחה בכל ששת המחזורים האחרונים בליגה הפורטוגלית, פורטו רוצה להמשיך במסע הקסם ולחולל מהפך סנסציוני נגד הבלוז.

פפה, סרג'יו אוליביירה | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images
סרג'יו קונססאו | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

מן העבר השני, צ'לסי מגיעה למשחק נינוחה מאוד, בזכות צמד שערי "החוץ" שכבשו מייסון מאונט ובן צ'ילוול. למרות זאת, קשר הקבוצה ז'ורז'יניו לא זילזל ביריבה הפורטוגלית ואמר לקראת המשחק: "כולנו מרוצים מהתוצאה אבל למשחק השני אנחנו צריכים להגיע צנועים. אנחנו לא צריכים לחשוב שיש לנו את היתרון כי זו תהיה טעות. אנחנו צריכים להישאר רגועים ומרוכזים".

גם המאמן תומאס טוכל דיבר לקראת המשחק ואמר: "אם אנחנו רוצים לזכות בתואר העונה, עלינו לנצח בשני המשחקים או שזה יהפוך למשימה קשה. הדבר החשוב ביותר הוא להתרכז בהווה ולשכוח מכך שאנו באים להתמודדות עם תוצאה מהמשחק הקודם. זה שייך לעבר. בספורט מקצועני, אין דבר פחות מעניין ממה שקרה בעבר. המשחק הבא הוא תמיד החשוב ביותר. אנחנו קבוצה שקשה לשחק נגדה, אנחנו לא מפחדים משום דבר".

לגבי הצד המקצועי, הבלוז פירסמו את הסגל להתמודדות, כאשר אין יותר מדי הפתעות מיוחדות. בנוגע להרכב, טוכל צפוי לבצע מספר שינויים, כאשר הבלם הברזילאי יעלה במקומו של אנדרס כריסטנסן. גם אוליבייה ז'ירו צפוי לחזור ל-11 של המאמן הגרמני על חשבונו של טימו ורנר המאכזב, בעוד חכים זייש יתפוס את מקומו של קאי האברץ שיפתח את המשחק על הספסל.

תומאס טוכל | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי