קלופ: "לליברפול יש את כל החבילה כדי לייצר עוד רגע קסום"

המנג'ר הגרמני של אלופת אנגליה חושב ששחקניו מסוגלים לבצע מהפך ולהדיח את ריאל מדריד בדרך לחצי גמר ליגת האלופות: "בהחלט אפשר לעשות זאת". וגם: הנתון המדהים של הבלאנקוס

(גודל טקסט)

לאחר שבסוף השבוע האחרון גברה 1:2 דרמטי על אסטון וילה בפרמיירליג והשלימה ניצחון שלישי ברציפות במסגרת המקומית וראשון באנפילד במסגרת הליגה ב-2021, ליברפול רוצה לקחת את המומנטום מאנגליה ולנצל אותו על מנת לנצח גם בליגת האלופות, אבל ליורגן קלופ וחניכיו מצפה משוכה גבוהה במיוחד כאשר מחר (רביעי) תגיע לאנפילד למשחק הגומלין של רבע גמר ליגת האלופות ריאל מדריד, שנמצאת בעצמה בכושר נהדר ואף ניצחה את ברצלונה בקלאסיקו הגדול של ספרד שנערך במחזור האחרון ב"לה ליגה".

כאמור, המייטי רדס יצטרכו להציג משחק גדול אם ברצונם להעפיל לשלב הבא, לאחר שהפסידו 3:1 במשחק הראשון שנערך בבירת ספרד. שימו לב לנתון הבא: ב-15 מ-16 הפעמים שריאל מדריד ניצחה בהפרש של שני שערים במשחק הראשון היא גם עברה לשלב הבא. עד היום, הקבוצה היחידה שהצליחה לחזור מפיגור כפול מול הבלאנקוס הייתה מונאקו בעונת 2003/4, כאשר הצרפתים ניצחו 1:3 בביתם ועלו בזכות שערי חוץ לאחר שהפסידו 4:2 במשחק הראשון בברנבאו. אגב, את אחד מארבעת השערים של ריאל באותו משחק כבש זינדין זידאן, כיום מאמן הקבוצה כמובן.

בחזרה לליברפול. לקראת ההתמודדות, קלופ דיבר על הקהל שיחסר באנפילד ועל היריבה שמצפה לקבוצתו: "אני לא מופתע מכך שהם ניצחו אותנו במשחק הראשון. בכל זאת מדובר בריאל מדריד, קבוצה שיש לה כמה מהכישרונות הכי גדולים כיום בכדורגל העולמי. מצד שני, אסור לנו לשכוח את מה שיש למועדון בו אנחנו נמצאים – היכולת, הכישרון, הקסם בחדר ההלבשה. מעל הכל, האופי הדרוש כדי לייצר רגעים מיוחדים. יש לנו את כל החבילה בליברפול".

טרנט אלכסנדר-ארנולד, שרדאן שאקירי | Clive Brunskill/Getty Images

"לגבי הקהל", המשיך הגרמני, "זה נכון שהוא לא יהיה איתנו, לא נשמע את הרעש ונראה את הצבעים שאנחנו רגילים לראות בערבים אירופיים כאלה, אבל אני מאמין שאם נכריח את עצמנו לחשוב כך, גם אני וגם השחקנים, נוכל לתעל את האנרגיות של אנפילד למרות המרחק הגדול מהאוהדים. בהחלט אפשר לעשות את זה".

מבחינה מקצועית, קלופ צפוי לפתוח בשלישיית ההתקפה עם סאדיו מאנה, דיוגו ז'וטה ועם מלך שערי הקבוצה מוחמד סלאח, בעוד רוברטו פירמינו יתחיל את המשחק על הספסל. גם בחוליית הקישור לא צפויות הפתעות מרעישות, כאשר השינוי היחידי שהמנג'ר הגרמני שוקל לבצע הוא הצבתו של טיאגו אלקנטרה במקומו של נאבי קייטה, כאשר בנוסף לכך פאביניו וג'ורג'יניו ויינאלדום אמורים לאייש את מרכז המגרש.

בחלק האחורי, אנדי רוברטסון יפתח בצד שמאל, כאשר כובש שער הניצחון נגד אסטון וילה, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ישחק כמגן ימני. את חוליית ההגנה ישלימו אוזן קבאק ונתנאל פיליפס, אליסון יקבל כרגיל את אפודת השוער.

ליברפול תזדקק למוחמד סלאח במיטבו | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי